Íme egy új szupersportkocsi, aminek hatalmas a csomagtere
Igaz, hogy csak kétszemélyes ez a szupergyors új McLaren, de legalább elférnek benne a két fő csomagjai.
Igaz, hogy csak kétszemélyes ez a szupergyors új McLaren, de legalább elférnek benne a két fő csomagjai.
Bár nem divatterepjáró, a Raptor abszolút kimaxolja a menőségfaktort. A kőkemény igénybevételre méretezett pickup Marokkóban bizonyította, hogy mély homokban, sziklás terepen és aszfalton is képes helytállni.
Mutatjuk, hogy hogyan mutat egymás mellett a japánok apró, és a németek gigantikus terepjárója. A forma nagyon hasonló, minden más azonban szögegyenesen eltérő. Szavazzon, melyik kellene jobban!
Ezzel a BMW-vel villámgyorsan hasíthatunk az Autobahnon, miközben a teljes családunk és rengeteg csomag is velünk utazik.
A Mercedes-AMG régi vágású, de nemrégiben teljesen megújult terepjárójában találtak még néhány extra lóerőt.
A mindent elárasztó hibridek és villanyautók korában politikailag abszolút nem korrekt egy biturbó W12-es motorral szerelt, hegyomlásnyi kabrióval közlekedni. De vannak olyanok, akik a nyitott tetős arisztokrata életérzésért cserébe simán bevállalják a polgárpukkasztást is.
A csillagos márka új SUV modelljével 4 másodpercnél kevesebb idő alatt letudható a 0-100-as sprint.
Vázoljuk, hogy körülbelül mit tud és mennyibe kerül a Mercedes-AMG sportkocsi. "A drága autókra tök egyszerű a magyarázat" – nyilatkozta a tulajdonos.
Akadhatnak olyan titkos megbeszélések, melyekből a sofőrt sem árt teljesen kizárni. És mostantól semmi akadálya ennek.
Ekkora teljesítmény még egy benzinmotortól is tiszteletre méltó, nemhogy egy gázolajos egységtől.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a BMW szupererős új divatterepjáróira.
A zuffenhauseni gyártó leleplezte az Audi Q8, a BMW X6 és a Mercedes GLE Coupé riválisának szánt legújabb modelljét.
Más abból az összegből egy nagyon komoly autót vásárol, amennyibe ennek a Porschénak csak a különleges színe került.
A brit gyártó egyik legkeményebb közúti sportkocsija a jelek szerint igen jól gyorsul. És a villanyautóktól eltérően 250 felett sem szakad vége a sprintelésének.
Ez a rikító sárga sportkocsi a külcsínje alapján egy néhány évtizedes fejlesztésnek tűnhet, pedig a karbonszálas borítás alatt modern csúcstechnika lapul.