Viszlát, kocka terepjáró: 700 lóerővel búcsúzik az előző Mercedes G-osztály
A több évtizedes múltra visszatekintő terepjáró utolsó tuningszériája alaposan meg lett emelve, és erőhiányban sem igazán szenved.
A több évtizedes múltra visszatekintő terepjáró utolsó tuningszériája alaposan meg lett emelve, és erőhiányban sem igazán szenved.
A 720S alapjaira épülő nyitható tetejű sportautó jelentősen könnyebb, mint legfontosabb olasz riválisa.
Mostantól akár a hazai utakon is lehet majd látni egy magyar rendszámos és közel 600 lóerős NSX-et. A tulajdonost irigyeljük is, meg nem is, a szervizelés ugyanis nem lesz egyszerű.
A stuttgarti gyártó apró finomításokat hajtott végre kupé sportkocsiján, melyből többek közt egy pályahasználatra szánt új változat is érkezett.
Erről az új prémium kategóriás autóról szinte senki sem gondolná, hogy a Hyundai gyártósorain készül.
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből többféle változat is jön, így vélhetően mindenki megtalálja majd a számítását.
Ezzel a puttonyos Audival a hétvégi bevásárlás és az autópályán történő száguldás egyaránt könnyű feladat.
Az olasz gyártó magas építésű modelljével hamarosan a versenypályákon is találkozhatunk.
Ezzel az összkerékhajtású új bajor sportszedánnal szinte bármilyen előzés letudható egy szempillantás alatt.
Egyesek szerint tökéletesen életképtelen a projekt, ez a videó viszont azt mutatja, hogy a Devel Sixteen ma már vezethető állapotú.
Politikailag korrektnek abszolút nem nevezhető ez az amerikai monstrum, amely olyan gyorsulásra képes, mint egy Ford Mustang sportkocsi.
Az izomautó hamarosan érkező új változatában akár négyen is a legnagyobb kényelemben utazhatnak majd.
Garantált, hogy ebből a limitált szériás modellből nem jön majd minden sarkon szembe egy példány.
MGU-K és MGU-H. Eddig csak a Forma–1-ben hallhattunk róluk, de most egy utcai autóba is bepakolta ezeket a Nissan prémium márkája.
Az amerikai gyártó überkategóriás 1600 lóerős sportkocsija az eredetileg tervezettnél is gyorsabb lehet.
Ez az autó azoknak készült, akik az 585 lóerős AMG G63-at egyszerűen túl gyengének találják.
Közel 100 lóerős erősítőkúrán esett át a zuffenhauseni gyártó nagyobb SUV modellje.
Az AMG-nél úgy gondolták, hogy itt az ideje egy gyengébb és olcsóbb GT 4-Door Coupé bemutatásának.
A német gyártó elképesztően erős hátsókerékhajtású übersportkocsija a magyar fővárosban pózolt a kamerának.
Érkezőben a bajor prémium márka új GT kategóriás csúcsmodellje, mely erőhiányban egész biztosan nem fog szenvedni.