És akkor jött a nagy fekete autó: már rendelhető a Putyin-limuzin polgári változata
Polgári ügy lett az elnöki ügyből, avagy Oroszországban hivatalosan is megkezdődött a kétféle változatban készülő Aurus Senat forgalmazása.
Polgári ügy lett az elnöki ügyből, avagy Oroszországban hivatalosan is megkezdődött a kétféle változatban készülő Aurus Senat forgalmazása.
Politikailag abszolút nem korrekt a kékvérű brit márka hatalmas, nehéz és elképesztően erős új SUV-ja. Ami 1 km/h-val gyorsabb az eddigi rekordernél.
Megérkezett a bajor járgányok nemesítésével és sportosításával foglalkozó manufaktúra, az Alpina legújabb munkája, ami a ráncfelvarrt legújabb 7-es BMW-re épül.
A bajor gyártó legújabb SUV modelljeiről már egy gyári videónk is van, mutatjuk.
Ha valaki egy 650 lóerős SUV bérautóra vágyik, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
Jó esély van arra, hogy a fővárosban és a környékén mostanság igen különleges Ferrarik jönnek szembe az utakon.
Az olasz SUV eddig sem számított gyengének, most viszont találtak még benne néhány extra lóerőt.
Akadnak olyan autók, melyeket már egy lakókocsi is alaposan leterhel. És van olyan pickup, aminek tucatnál több ilyen vontatmány sem jelent különösebb gondot.
Amíg nem jön ki a Ferrari első SUV-ja, addig be kell érnünk ezzel az olasz sportterepessel.
Itt a bizonyíték arra, hogy a hatalmas csomagteret és az izomautós teljesítményt kiválóan lehet kombinálni egymással.
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből lesz csak hátul hajtó és összkerekes változat is. És a manuális váltóról sem feledkezik meg a BMW.
A sokak által várva várt Supra első példánya elképesztően magas összeg ellenében talált gazdára.
A családapák közül vélhetően nem kevesen álmodnak hasonlóan erős és egyben praktikus négykerekűről. Ez a négykarikás viszont garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
A legnagyobb bajor szedán alapára kicsivel 30 millió forint alatt alakul, ezért a pénzért egy dízelmotoros példány lehet a miénk.
A brit gyártó legfrissebb újdonsága kabrió mivolta ellenére alig nehezebb zárt tetős testvérénél. És iszonyatosan gyors.
A Stelvio csúcsváltozata eddig sem számított gyengének, sem lassúnak, de az olaszok most találtak még benne néhány extra lóerőt.
Az olasz sportkocsi-gyártó első divatterepjáróra mostantól extrém nagy felniket is fel lehet tenni.
Zuffenhausenben egy olyan sportkocsit készítettek, mely alaphelyzetben tyúkanyóként vigyáz ránk, de ha úgy hozza a sors, akkor nagy teret enged annak, hogy elszabaduljon az őrület.
A gyártó szerint a különleges ajtómegoldásnak köszönhetően minden korábbinál könnyebb az autóba történő be- és kiszállás.
Az M8-ra néhány hónapot még várnunk kell, addig is azonban itt a Manhart hasonlóan erős 8-as modellje.