Üléspróbát vettünk a 80-as évekbe visszarepítő, szupermodern Porschéban
Ez a rikító sárga sportkocsi a külcsínje alapján egy néhány évtizedes fejlesztésnek tűnhet, pedig a karbonszálas borítás alatt modern csúcstechnika lapul.
Ez a rikító sárga sportkocsi a külcsínje alapján egy néhány évtizedes fejlesztésnek tűnhet, pedig a karbonszálas borítás alatt modern csúcstechnika lapul.
A bajor gyártó flagship kategóriás luxusszedánját élőben először a Genfi Autószalonon lehet megtekinteni. Körbefotóztuk az új nagyágyút, amelynek már hazai árai is vannak.
Az ikonikus F1 szellemi örökösének tekinthető Speedtail végsebessége meghaladja a 400 km/h-t.
Ez az elképesztő luxus divatterepjáró tipikus példája annak, amikor a kevesebb több. És nem is kevéssel.
Az Alpina által kezelésbe vett vadonatúj 7-es modell nagyobb teljesítményű, mint a nála drágább M760Li. És akár 330 km/h-val is száguldhat az Autobahnon.
A svéd gyártó újdonsága hibrid hajtás és villanymotorok nélkül ér el elképesztő tempót.
A limitált szériás olasz divatterepessel adott esetben akár 300-zal is lehet száguldani.
Politikailag abszolút nem korrekt a kékvérű brit márka hatalmas, nehéz és elképesztően erős új SUV-ja. Ami 1 km/h-val gyorsabb az eddigi rekordernél.
A bajor gyártó legújabb SUV modelljeiről már egy gyári videónk is van, mutatjuk.
Ha valaki egy 650 lóerős SUV bérautóra vágyik, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
Az olasz SUV eddig sem számított gyengének, most viszont találtak még benne néhány extra lóerőt.
Akadnak olyan autók, melyeket már egy lakókocsi is alaposan leterhel. És van olyan pickup, aminek tucatnál több ilyen vontatmány sem jelent különösebb gondot.
Amíg nem jön ki a Ferrari első SUV-ja, addig be kell érnünk ezzel az olasz sportterepessel.
Itt a bizonyíték arra, hogy a hatalmas csomagteret és az izomautós teljesítményt kiválóan lehet kombinálni egymással.
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből lesz csak hátul hajtó és összkerekes változat is. És a manuális váltóról sem feledkezik meg a BMW.