#e-kereskedelem



Rákaptak a magyarok az online élelmiszervásárlásra

Az internetes vásárlási gyakoriság növelése már fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása, rövid távon ugyanis nem várható új, érdemi vásárlóerővel rendelkező rétegek tömeges megjelenése a szektorban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből.

hvg.hu









Jön a feketelista a jogsértő webshopokról

A webáruházak zömét Magyarországon a kkv-szektorba tartozó vállalkozások üzemeltetik, amelyek az elektronikus kereskedelemre vonatkozó jogszabályok 2017 februári változása miatt nem lehetnek teljesen nyugodtak. Ugyan továbbra is él az a szabály, amely szerint a szektorba tartozó vállalkozások az első, például adatvédelmi, fogyasztóvédelmi jogsértés esetén nem bírságolhatók, a vállalkozásokat legalább ennyire hátrányosan érintő egyéb új szankciókra azonban ez nem vonatkozik.

hvg.hu