Megrendeltük a bútort, de tönkrement a webáruház. Mi lesz most?
Sokan azt hiszik, hogy az internetes bolt rizikósabb, mint a hagyományos, mert a virtuális térben hirtelen eltűnhet a kereskedő. Pedig épp az ellenkezője az igaz.
Sokan azt hiszik, hogy az internetes bolt rizikósabb, mint a hagyományos, mert a virtuális térben hirtelen eltűnhet a kereskedő. Pedig épp az ellenkezője az igaz.
A hír apropója sem mindennapi: az amerikai kutyaharapás-megelőző hét alkalmából tették közzé a statisztikákat.
A görögök egy jegeskávét is képesek az interneten megrendelni, a németek pedig még beüzemelik a faxot, ha pizzára vágynak. Az úttörő startupként indult, ma már német tulajdonban működő NetPincér ügyvezetőjével beszélgettünk az ételrendelés világáról.
A Viber új funkciójával a felhasználóknak nem csupán arra nyílik lehetőségük, hogy termékeket keressenek és mutassák meg azokat ismerőseiknek, hanem akár azonnal leadhatják rá a rendelést, még ugyanott, a Viber alkalmazáson belül.
Elérte az 1 milliárd eurós értékhatárt az összesített hazai online kiskereskedelmi forgalom tavaly – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.
A webáruházak csak-csak állják az idei, rekordméretű rohamot, a kézbesítésben viszont van esély késedelemre.
Kényelmes ugyan az interneten vásárolni, ám nem árt az óvatosság, különösen a fizetésnél. A Kürt összeszedte, mire érdemes figyelni, hogy ne essünk a digitális zsebtolvajok áldozatául.
Jövő tavasszal nyílik meg Soroksáron az IKEA harmadik magyarországi áruháza. A nyitással egy időben indul meg az alapszintű e-kereskedelem is: az online megrendelt termékek átvehetőek lesznek az áruházban.
Kereskedelmi szövetség vezetője a tévében tette fel a költői kérdést: jól mérték-e fel a kereskedők a fekete pénteki igényeket?
Egy cseh vállalat feltalálta az internetes és a hagyományos divatáru-kereskedelem hibridjét: van is fizikai boltja, meg nincs is. Eddig bejött a modell, a bolt beindult Szlovákiában és Romániában is, a cég árbevétele három év alatt 720 százalékkal nőtt, és mivel van pénz a terjeszkedésre, hamarosan nálunk is megjelenhet.
Míg külföldön a kis- és középvállalkozások jelentős szeletet hasítanak ki az e-kereskedelem tortájából, hazánkban csak az utóbbi néhány évben kezdett el igazán fellendülni ez a piac. Bár Magyarországon is vannak már befutott piaci szereplők, a nagy konkurenciaharc csak most kezd kibontakozni igazán. Ennek ellenére még mindig megéri ilyen vállalkozást indítani, a verseny ugyanis elsősorban nem a már meglévő szereplők, hanem az offline boltok, áruházak piacvesztését eredményezheti.