#e-kereskedelem











Jön Magyarországra a ruhabolt, amely van is, meg nincs is
 

Jön Magyarországra a ruhabolt, amely van is, meg nincs is

Egy cseh vállalat feltalálta az internetes és a hagyományos divatáru-kereskedelem hibridjét: van is fizikai boltja, meg nincs is. Eddig bejött a modell, a bolt beindult Szlovákiában és Romániában is, a cég árbevétele három év alatt 720 százalékkal nőtt, és mivel van pénz a terjeszkedésre, hamarosan nálunk is megjelenhet.

Torontáli Zoltán Torontáli Zoltán

Kis magyar cég is lehet nagy úr a neten
 

Kis magyar cég is lehet nagy úr a neten

Míg külföldön a kis- és középvállalkozások jelentős szeletet hasítanak ki az e-kereskedelem tortájából, hazánkban csak az utóbbi néhány évben kezdett el igazán fellendülni ez a piac. Bár Magyarországon is vannak már befutott piaci szereplők, a nagy konkurenciaharc csak most kezd kibontakozni igazán. Ennek ellenére még mindig megéri ilyen vállalkozást indítani, a verseny ugyanis elsősorban nem a már meglévő szereplők, hanem az offline boltok, áruházak piacvesztését eredményezheti.