A magyarok majdnem fele csak belföldről mer neten rendelni
A németek és a lengyelek viszont még nagyobb hazafiak, ha e-kereskedelemről van szó.
A németek és a lengyelek viszont még nagyobb hazafiak, ha e-kereskedelemről van szó.
Az időjárás tartós változása mérhetően kihat az online vásárlási szokásokra is. Egy hazai szakértő azt tanácsolja, a vállalkozásoknak fel kell ismerni a jeleket, és alkalmazkodniuk kell a klímaváltozáshoz.
A „Top 25 – A Legmeghatározóbb Emberek a Hazai Digitális Piacon” rangsor mindhárom dobogós helyére e-kereskedelemmel foglalkozó vállalatok vezetői kerültek. A hazai digitális világban továbbra is kevés a nő, a top 25-ös listán mindössze ketten vannak.
Azt kéri, rendeljen mindenki időben. Hogy ne legyen káosz.
Az Instagramnál dolgozó névtelen források szerint a cég már javában dolgozik egy IG Shopping névre keresztelt alkalmazáson, ami lényegében egy webshop lesz. Az Instagram-felhasználók azon cégek termékeit látnák benne, amelyeket követnek a platformon.
Közép- és Kelet-Európa (CEE) az egyik leggyorsabban fejlődő digitális piac Európában. Egy online szakértő szerint átlag feletti növekedési dinamika, kedvező gazdasági lehetőségek és kulturális környezet teszi vonzóvá a régiót az exportra készülő hazai vállalkozások számára. De már nem sokáig.
Azon múlhat a siker, hogy az eladók mennyire felkészülten jelennek meg az online piactereken – mondja Ilja Kretov, az eBay regionális vezetője.
Ön is akkus fúrót talált a fa alatt? Nincs egyedül.
Ma Jün szinte naponta szerepel a hírekben. A külvilág inkább így ismeri: Jack Ma. Internetes nagyvállalkozó, sokszoros dollármilliárdos, a gyorsan változó piaci viszonyok függvényében olykor Ázsia leggazdagabb polgára.
Sokan egyáltalán nem mernek netes rendelést leadni – pláne, ha az online fizetés is felmerül –, mások pedig túlságosan is megbíznak szinte minden árut kínáló weboldalban. Egyik megközelítés sem helyes – mutatjuk, mire érdemes figyelni.
Egyáltalán nem biztos, hogy a hazai netes kereskedelemben is egyre népszerűbb fekete pénteken olcsóbban tudunk vásárolni. Megmutatjuk, hogyan trükköznek az üzletek.
Jóval alacsonyabb áron juthatunk hozzá számos termékhez, ha jókor, jó helyen vásárolunk. A diszkontok és az online vásárlás is igencsak szorongatja a hagyományos üzleteket, de számos dologra érdemes odafigyelnünk. Kereskedői és vásárlói trükkök karácsony elé.
A magyarországi e-kereskedelemben már kimutatható a fekete péntek hatása, a hagyományos üzletek forgalmában még nem, és a tudatosság is hiányzik a vásárlók részéről.
Miközben az online vásárlás dinamikusan nő, nehéz raktári munkást és futárt találni. Bedőlhet a logisztikai szektor?
A legnagyobb portálokon a vásárló az úr, talán jobban, mint kellene.
A diszkontlánc elkezdte tesztelni az internetes szállítást Kelet-Európában is.
Az internetes vásárlási gyakoriság növelése már fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása, rövid távon ugyanis nem várható új, érdemi vásárlóerővel rendelkező rétegek tömeges megjelenése a szektorban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből.