OT rendszámos Kispolszkit kínálnak eladásra Győrben
A kompakt négykerekű időgépre vágyóknak 1,5 millió forintot kell a projektre szánniuk.
A kompakt négykerekű időgépre vágyóknak 1,5 millió forintot kell a projektre szánniuk.
Hamarosan érkezik az aktuális 911-es széria legsportosabb új változata, a magas fordulatszámú szívómotorral szerelt GT3 RS.
A több évtizedes kor ellenére ezúttal egy szó szerint bejáratósan új veteránhoz van szerencsénk.
Ez az eladó négykerekű portéka nem egyszerűen egy sportkocsi, sokkal inkább egy közútra szabadított versenyautó.
Itt a megoldás azoknak, akik a Turbo S-t esetleg túl erősnek vagy túl drágának találják.
Az alig néhány példányban készült emelt sportkocsi értéke a 2 milliárd forintot is megközelítheti.
A rendszerváltás korába repít vissza bennünket ez a lényegében szalonállapotú lengyel kisautó.
A tehetős új tulajdonosnak közel 1 millió euróba kerül majd az 90-es évek elejére történő visszarepülés.
Vízforraló funkciót nem, egyéb érdekességet viszont bőven találtunk Ibolya néni egykori farmotoros Skodájában, mely a Fenyő-gyilkosságot feldolgozó dokumentumfilmben is szerepelt. Következik a véletlenül lefényezett alátét és a csehszlovák sílécösszefogó gumi története.
Az olasz Ferrari F40 német riválisának egy alig használt példánya tűnt fel a színen.
Nem sok ennél újabb, illetve ennél kevesebbet használt lengyel kis Fiat szaladgál az utakon.
A második világháború előtt kifejlesztett típus jelen példánya több évtizedes kora ellenére is bejáratósan új.
A kevesebb mint ezer példányban készülő újdonság a nemrégiben leleplezett 911 Targára épül.
Ezt a több mint két évtizedes múltra visszatekintő, igen ritka 911 Turbót eddig szinte alig használták.
Az újdonság egyfajta stílusos átmenetet képez a hagyományos kupék és a nyitható tetejű kabriók között.
Az 54 éves T1-esből kiszerelték a régi benzinmotort, melynek helyét egy e-up villanymotorja vette át.
A hivatalos oldtimer minősítő vizsgával rendelkező apró lengyel autót Győrben kínálják eladásra.
A manuális váltóval stopper szerint kicsit lassabb a német sportkocsi, de nagyobb élvezetet nyújthat a vezetése.
A Subaru közel 60 éve debütált első típusára épülő rendőrautó parányi méretű és pillekönnyű.
A lengyel apróság közel 3,5 évtizede látta meg a napvilágot, de a kor nem igazán látszik rajta.