Lelkesen számoltak be a Bajcsy-Zsilinszky kórház megújult kardiológiai osztályáról, ami valójában a VIP-részleg lehet
Az intézmény tagadja, hogy lenne náluk VIP-osztály.
Az intézmény tagadja, hogy lenne náluk VIP-osztály.
Többek között Garancsi István és Somlai Bálint jelentkeztek a MÁV által meghirdetett állomásfelújítási pályázatra – cserébe kereskedelmi célra hasznosíthatnák a területeket. A legtöbb ajánlat a Déli pályaudvarra érkezett, a Nyugatira a terézvárosi önkormányzat is pályázott, míg a siófoki pályaudvarban senki sem látott fantáziát.
Pokorny Lia színésznő a minap ott járt a visegrádi háznál, és posztolt is az ott tapasztalható állapotokról. A mostani tulajdonos, a Kárpát-medencei Művészeti Népfőiskola Alapítvány ingyen jutott hozzá néhány éve; azt mondják, hogy az alapvető tulajdonosi feladatokat ellátják, közben folyamatosan dolgoznak a felújításhoz szükséges pénz előteremtésén.
Már 15 milliárd forintot drágult a Pénzügyminisztérium egykori épületének a felújítása a Budai Várban, mióta elkezdték a rekonstrukciót. A slusszpoén, hogy a tárcának szánták a felújított épületet, csak éppen az azóta megszűnt.
Több mint ezret, de nem csak a vasúti, hanem a buszpályaudvarokon is nekigyürkőznek.
Lázár János azt ígérte, január végéig megérkezik a városhoz a pénzt, hogy minél hamarabb hozzá tudjanak kezdeni az újjáépítéshez.
Első körben a déli hidat újítják fel, és a forgalmat mindkét irányban az északira terelik. A rekonstrukció alaposan felforgatja a közúti és a tömegközlekedést is.
Az Állami Számvevőszék szerint nagyon rövid idő alatt fognak eljutni a programban a tervezéstől a megállapodásig, így indokolt, hogy segítsenek a szabályszerű, eredményes és célszerű vagyongazdálkodásban.
Január 15-ig minden építőipari kivitelezőnek és tervezőnek felelősségbiztosítást kell kötnie a kivitelezés közben okozott károk, köztük a személyes sérülések megtérítésére, illetve a sérelemdíjak kifizetésére.
Próbafutam után már vitték is vissza a kocsiszínbe, mert még van mit toldozni rajta.
Legalábbis majd, amikor belülről korszerűsítik a Parlamentet. Korábban az Országházzal szemben lévő egykori Kúria, majd Néprajzi Múzeum szerepelt a tervben, de ezt most megváltoztatták.
A munkát a jövő év elején kezdik és legalább egy évig fog tartani.
Lázár János miniszter olyan beruházásokat is kvázi bejelent, amelyek évek óta tervezettek, benne vannak a sztrádakoncessziós szerződésben. Ezzel együtt a kormány sok új projektre készül – miközben az eredeti érv a 35 éves koncessziós struktúra mellett az volt, hogy az államnak nincs pénze a szükséges beruházásokra. A koncessziós társaság szerint mindig folyamatosan dolgoznak az épp zajló felújításokon, az ütemezéseket az állam hagyja jóvá, ha valamivel megcsúsznak, pénztől esnek el.
A szakaszon eddig is csak sebességkorlátozás mellett közlekedhettek a vonatok, az elmúlt napok esőzései után azonban halaszthatatlanná vált az amúgy is tervezett felújítás.
A vezetőség ezért úgy döntött, hogy januártól Országos Haváriaközpontot hoznak létre.
A terézvárosi önkormányzat évek óta egyeztet a kormánnyal a Podmaniczky park létrehozásáról.
Bár az októberben a bankok által megítélt 118 milliárd forintnyi lakáshitel több, mint a 2023-as mélyponton, messze elmarad a korábbi évek csúcsértékétől. A felújításra adott hitelek sem kelendőek, emiatt rengeteg kis- és középvállalkozásnak nincs elengedő munkája.
A felújítás drága mulatság és óriási nyűg is, időközönként mégis muszáj belevágni. Az ilyen megpróbáltatásokra érdemes felkészülni, legyen az a felújítás anyagi vagy gyakorlati oldala.
A Magyar Nemzeti Bank üvegtetejéről nyilatkozott a miniszterelnök. Lázár János szerint az összes jogszabályt betartották, jogszerű döntés volt, hogy kormányhatározat született az átépítésről.
A járművek 60 év szolgálat után nyugdíjba mennek, de a társaság most négyet felújít és ismét hadrendbe állít.