„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Több mint ezret, de nem csak a vasúti, hanem a buszpályaudvarokon is nekigyürkőznek.
Rövid posztban számolt be az építési és közlekedési miniszter arról, hogy az év eleji vállalásainak egyik sarokköve, a pályaudvari utasmosdók rendbe tételéhez felmérték, pontosan mennyi helyiség rendberakására lesz szükség. Mint hétfő délutáni posztjában írta,
Az év végéig 1202 utasmosdót korszerűsítünk, ebből 946 a vasútállomásokon, 256 pedig az autóbusz-állomásokon lesz elérhető.
Lázár János tíz vállalást tett a hónap elején, amelyek között egyebek mellett szerepel késési biztosítás, vécéfelújítás, vonattakarítás, új autóbuszok villany- és dízelmozdonyok vásárlása, bérlése, a GYSEV felvásárlása, és így tovább. A felügyelete alatt álló MÁV a vállalásokkal járó költségekre hivatkozva mondta le a Rákosrendező kitakarítását, amit így szemetesen adnának el a dubaji befektetőnek, ha meg nem torpedózza a területre elővásárlási joggal rendelkező főváros.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Nagy Gábor Bálint azt mondta, a pótmagánvád elnevezésű büntetőeljárási megoldás eddig nem vezetett eredményre.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.
Egyelőre nincs új időpont.