#film






„A gazdagok is jó fejek!” – Interjú Ruben Östlunddal, az egyik legfontosabb európai filmrendezővel
 

„A gazdagok is jó fejek!” – Interjú Ruben Östlunddal, az egyik legfontosabb európai filmrendezővel

Ruben Östlund, A szomorúság háromszöge és A négyzet rendezője azt mondja, bár kommunista anyja révén Marxnak is komoly szerepe volt a neveltetésében, nem tudja letagadni, hogy ma már ő is az általa keményen kritizált elit soraiba tartozik. A Lavina című filmjéből készült, most itthon is bemutatott színházi előadás kapcsán arról is beszéltünk vele, miért a jó erőben lévő férfiak élték túl főleg a Titanic süllyedését.



Nehéz elképzelni, hogy a Dűne második részénél látványosabb film érkezzen idén a mozikba
 

Nehéz elképzelni, hogy a Dűne második részénél látványosabb film érkezzen idén a mozikba

A hosszú várakozás után végre bemutatott Dűne: Második részt minden filmrajongónak érdemes megnéznie, még azoknak is, akiket egyáltalán nem érdekel a Dűne. Minden egyes képkockát hosszan lehetne elemezni, és még akkor is nehéz lenne hibát találni benne. Nem érdemes megvárni, amíg majd felkerül a netre; az ilyen filmek miatt vannak még nyitva a mozik.




Hat César-díjat nyert az Egy zuhanás anatómiája
 

Hat César-díjat nyert az Egy zuhanás anatómiája

Tarolt az Egy zuhanás anatómiája című film a francia Oscar-díjnak számító César-díj kiosztóján: a Justine Triet rendezésében készült lélektani krimit hat kategóriában díjazta péntek este a francia filmakadémia.

MTI MTI