Egyre öregebb autókkal járnak az amerikaiak is
A szervizek persze kedvelik ezt a trendet.
A szervizek persze kedvelik ezt a trendet.
Ha a sorsolástól számított 30 napon belül nem jelentkeznek a gépkocsinyeremény-betétesek, már csak az autó árát tudják átvenni.
Egyre több család használ kettő vagy három autót akár.
Mindezt el lehet majd intézni online.
Idén már több mint kétszázezer autó cserélt gazdát.
Egy gépkocsi belső világítása sokkal fontosabb szerepet játszik annál, mint hogy egyszerűen csak jól nézzen ki. A Huawei új szabadalma a vezető közérzetét is javíttathatja ezzel.
A gyorsan terjedő 5G-s rendszerekkel tömeges lehet majd forgalomba állítani az önvezető járműveket, s megnyílik az út az okoszebrák és az intelligens közlekedési lámpák előtt is.
Uniós átlagban még mindig le vagyunk maradva az autók számában, de ami a kocsik átlagéletkorát illeti, más tagállamok sem állnak sokkal jobban.
A kocsi immár nemcsak a funkcionalitás jelképe, nem is puszta státusszimbólum, hanem az identitás kifejezője, sok esetben arról is tanúskodik, hol helyezi el magát a tulajdonos a politikai ideológiák terében.
Záhonynál csak kocsival lehet jönni, ezt azonban sokan nem tudják megtenni. Segítségből egy van: fuvarosok, akik tízezrekért hozzák át a túloldalon rekedteket.
Több részben mutatjuk be a HVG Könyvek sorozatban kiadott, Daniel Tudor által szerkesztett Kérdezz meg egy észak-koreait! című riportkötetet. Milyen az észak-koreai elit, a helyi felső tízezer élete? Mit engedhetnek meg maguknak a mindennapokban? Hogyan fest a korrupció és a legtehetősebbek kapcsolata? Miért igazi státusszimbólum Észak-Koreában az autó?
A férfi és a nő ellen orgazdaság miatt is vádat emeltek.
Fontos szerep juthat a jövő autóiban azoknak az érzékelőknek, amelyek a vezető és a mellette ülő utas súlyát mérik.
Létezik egy olyan dobozos négykerekű, amit ugyanannyian megnéznek az utakon, mint egy extravagáns sportkocsit. Kipróbáltuk a retró divathullámot igen sikeresen meglovagoló új Volkswagen Bullit.
Ezek az amerikai vasak közel 8 évtizedes múltra tekintenek vissza, és bár mostanság már divatterepjáró változatban is elérhetők, az igazi Jeepek még mindig a kőkemény, valódi terepjárásról szólnak.
Ennek a német autógyártónak abszolút nincs túlbonyolítva az emblémája, melynek most felfedjük az eredetét.
Egy valódi szovjet időgép tűnt fel a színen az Egyesült Államokban, mely éppen új gazdáját keresi.
A készítők célja egy olyan autó megépítése volt, amivel a lehető leghosszabb ideig nem kell megállni. Még kerékcserére, olajcserére és tankolásra sem.
Nincs csalás, nincs ámítás, konkrétan ezek az autók bírják legjobban mostanság az első 100 ezer kilométert.
Túl nagyok a széllökések a hegyen.
Igazak voltak az értesülések, tényleg kemény szigorítás lép életbe. Azért Grúzia és Örményország a kivétel, mert ezekkel az országokkal van visszafogadási megállapodás.
Válogatás a karácsonyi monstre Magyar Közlöny intézkedéseiből.
A Tisza Párt vezetője "a magánéletére oly érzékeny Gulyás Gergőnek" üzent.
Ha egy harckocsi kétszer is legördülhet a gyártósorról, akkor 600 felújított orvosi rendelőt hányszor lehet sikerként eladni?
Nem csak a száguldozókkal van baj.
Az öttusaszövetség elnökének ezüstérmét is megszépítette Gulyás Michelle aranya.