#interjú

Schell Judit a Home office-ban:
 

Schell Judit a Home office-ban: "Most mindannyian együtt zuhanunk"

Miközben nagy tettekre készülünk, például a Mars meghódítására, egy láthatatlan kis vírus térdre kényszeríti az egész emberiséget, milliárdosoktól a nincstelenekig. Jobb híján mindenki az otthonába menekül és igyekszik kibekkelni ezt az egészet. De ki hogyan próbál túlélni és ki milyen változásokat remél otthon a négy fal között? Home Office, avagy jelentések a "karanténból" - M.Kiss Csaba sorozata.

hvg360 hvg360







Horthy, Kádár, Orbán –
 

Horthy, Kádár, Orbán – "Az abnormális lett normális"

Az új Nemzeti alaptantervvel határozott ideológiát és központilag meghatározott nemzeti önképet akar közvetíteni a kormány – állítja az akadémiai kutató. Valuch Tibor szerint ha egy ország vezetése tudatosan kifordítja a szavak jelentését és megkerüli a törvényeket, azzal abnormális mintát nyújt az egész társadalomnak.

Tóth Richárd Tóth Richárd



Schobert-kontra vagy Love is love – milyen reklám kell a magyaroknak?
 

Schobert-kontra vagy Love is love – milyen reklám kell a magyaroknak?

Az utóbbi időben kétszer is merészet lépett a Coca-Cola: először a meleg párokat bemutató Love is love kampánnyal, majd Schobert Norbert szülő nőket érintő megjegyzésére reagáló hirdetéseikkel. Szűcs Judittal, a Coca-Cola Magyarország Kft. kommunikációs vezetőjével és Kölcsei Gergely senior brand menedzserrel beszélgettünk arról, hogyan készülnek és milyen utóélete van ezeknek a kampányoknak.