Méregdrága apró tuning villanyautó a Brabustól
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
A kompakt SUV-ok mezőnyébe tartozó T-Roc esetében a nyitható tető felára közel 2 millió forint.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári alapmodell 600 lóerő körüli teljesítményével nem teljesen elégedettek.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
A 8 hengeres motorral szerelt német roadstert alig használták az elmúlt 3 évtizedben.
A kabrió kivitelű W111-es Mercedes a 70-es évek elején látta meg a napvilágot és azóta nagyon vigyáztak rá.
A minden korábbinál gyorsabb tetőmozgató mechanizmust kapott roadsterrel 300 km/h-nál is gyorsabban lehet száguldani.
Hamarosan érkezik a Yaris GR, amelyben egy 261 lóerős háromhengeres van. Milyen lenne egy még szabadabb verzióban?
A kiváló egészségnek örvendő roadsterrel nem sok kilométert tettek meg az elmúlt 34 esztendőben.
Az a furcsa helyzet állt elő, hogy a Volkswagen jelenleg gyártott egyetlen nyitható tetejű modellje egy SUV.
A Los Angelesi Autószalonon leplezték le a nyitható tetejű Lexus LC sorozatgyártásra érett verzióját.
Ennek a 60-as évek elejére visszarepítő különleges német kabriónak alaposan megkérik az árát.
Vázoljuk, hogy hogyan fest egy 625 lóerős szupersportos divatterepjáró, ha le van nyitva a teteje.
A Forma–1 ötszörös világbajnoka civilben nem csak Mercedeseket szeret vezetni.
Vázoljuk, hogy milyen lenne a nemrégiben debütált Ferrari F8 Spider legolcsóbb változata.
Egy hónap múlva iktatják be az új japán uralkodót, aki a jeles eseményen egy abszolút egyedi kocsiban fog megérkezni.
Mutatjuk, hogy hogyan néz ki az évtizedek után nemrégiben teljesen megújult terepjáró nyitható tetejű, illetve pickup változata.
Egy sportkocsi azoknak, akik téli időjárási körülmények mellett sem kívánják garázsba állítani erős autójukat.
Reggel gyorsan leleplezték az F8 Spidert, amit alig néhány órával később követett a 812 GTS. A V12-es szívómotor és a kabriózás rajongói már nyithatják is a pénztárcájukat.
Az olasz sportkocsi egyrészt erősebb, másrészt könnyebb az elődjénél, ami mindenképpen izgalmas kombinációnak tűnik.