3,4 milliárd forintért hirdetik, hogy Magyarország családbarát
A rendezvények és a kampány naponta átlagosan közel 10 millió forintba kerül.
A rendezvények és a kampány naponta átlagosan közel 10 millió forintba kerül.
A párt szerint az Orbán-kormány zaklató hazugságkampányt folytat, hogy elterelje a figyelmet a halálozási adatokról.
Nem sokkal azután startol el a tájékoztató, hogy az ellenzék megjelentette az oltásra biztató videóját.
Nemzetbiztonsági kockázatnak számítanak-e az oltásellenes, vírustagadó csoportok hangadói, vagy ártalmatlanok? Ki vagy kik döntik el az, hogy valaki nemzetbiztonsági kockázat-e? Különösen fontos kérdések ezek Magyarországon, ahol úgy tűnik, hogy a járvány elleni védekezésben a kormányzat mindent egy lapra, az oltásokra tett fel, miközben európai viszonylatban viszonylag sokan oltásellenesek.
Aki az életeket menti, az a miniszterelnök – így foglalta össze Orbán Viktor mindazt, amit a járványkezelésből magára vállal. A halálozásért Brüsszel, a DK és az egyén a felelős, teszi hozzá a kormánypropaganda. Orbán az oltásügyből is migránskérdést teremtett.
A kormánypárt új kampányának már el is készült az első videója, amelyben Orbán Viktor hallható.
A laphoz eljuttatott szórólapon lévő telefonszámot ugyanakkor senki nem vette fel. A hvg.hu kérdésére a képviselő egy közleményt küldött alapítványának jótékonykodásáról.
Ki lehet posztolni egy ajtóra, mi hiányzik legjobban most Budapestből.
Az oltási kedvet javító videót készített a főváros.
Egyetértenek azzal az üzenettel, hogy a család az család.
Szijjártó szerint ő nem kritizálta Joe Bident és a fiát, de amikor jelöltként a kampányban arról beszélt, hogy Magyarország autokratikus ország, az a tisztelet és a bizalom hiányát mutatja.
Látványos fedősztorit kerekített Lázár János ahhoz, hogy a kormánnyal szimpatizáló üzleti körök újabb két ágazatot maguk alá gyűrhessenek: az élelmiszergyártást és a kiskereskedelmet. A vidékieknek a frissen beígért gigászi pénzek helyett egyelőre inkább dráguló ennivalóra és szűkülő választékra van kilátásuk.
Mit akar és mit várhat a Fidesz a fiataloktól? Hatással lesz-e a magyar választásokra, hogy már Joe Biden az Egyesült Államok elnöke? És miből fogja lebonyolítani a nem túl jól eleresztett ellenzék az előválasztásokat? Bíró-Nagy András elemző a Fülkében.
Egy szervezet szerint a koronavírus megnyitotta a pénztárcákat.
A Főpolgármesteri Hivatal tájékoztató plakátkampányt indít, ezzel szeretné felhívni arra a választók figyelmét arra, hogy a kormány súlyos összegeket von el a fővárostól.
Fordulóponthoz érkezett a kormány: eddig a vakcinaregisztrációt reklámozta, most viszont le kell küzdenie a kínai oltás iránti ellenszenvet is. Kínából ugyanis a miniszterelnök szavai alapján nagy tömegben érkezhet oltás, ami elég a 60 év feletti krónikus betegek számára. A kormányzat eddig jellemzően a regisztrációról győzködte az embereket. Egy kommunikációs szakember szerint az oltáskampány akkor lehet hatékony, ha az "igény" felépítésével indulna el és visszamenve az alapokhoz arról szólna, milyen veszélyes következményekkel járhat a koronavírus.
Január 12-éig összesen 64 ezer vakcina beadását tervezik Bécsben.
Január elsejéig mindössze 516 embert oltottak be, a kormány bejelentette, hogy felpörgetik a folyamatot.
A zsűri 93 szervezetet választott ki, amelyek még az ünnepek előtt megkapták az ajándékot.
A Miniszterelnökséget vezető miniszter a Figyelőnek adott interjút, ebben többek között arról beszélt, májusban minden 18 évesnél idősebb ember megkaphatja az első oltását. A választásokról Gulyás azt mondta, "minden eddigit felül- vagy inkább alulmúló" kampányra számít.