#kampány

Schobert-kontra vagy Love is love – milyen reklám kell a magyaroknak?
 

Schobert-kontra vagy Love is love – milyen reklám kell a magyaroknak?

Az utóbbi időben kétszer is merészet lépett a Coca-Cola: először a meleg párokat bemutató Love is love kampánnyal, majd Schobert Norbert szülő nőket érintő megjegyzésére reagáló hirdetéseikkel. Szűcs Judittal, a Coca-Cola Magyarország Kft. kommunikációs vezetőjével és Kölcsei Gergely senior brand menedzserrel beszélgettünk arról, hogyan készülnek és milyen utóélete van ezeknek a kampányoknak.




Fülke: Orbán kifogyott az ötletekből
 

Fülke: Orbán kifogyott az ötletekből

Évindító sajtótájékoztatójából az derült ki, a miniszterelnöknek témák után kell néznie, mert jelenleg fogytán van az ötleteknek. Erről beszélgetünk a Fülkében, a hvg.hu közéleti podcastjában.

T. R. T. R.











Megakadt a Fidesz torkán, hogy ellenzékben kell lennie
 

Megakadt a Fidesz torkán, hogy ellenzékben kell lennie

Oda a fővárosi többség, és több nagyvárost is elveszített a Fidesz októberben. 2006 óta ez volt az első olyan választás, amit nem nyert meg a kormánypárt, az ujjgyakorlattá alakult agresszív hatalomgyakorlás után új magatartásformát kell keresni – az ellenzékiséget kell megtöltenie a Fidesznek tartalommal. A Fővárosi Közgyűlés alakuló ülése megmutatta, hogy ezt még tanulni kell.

Tóth Richárd Tóth Richárd