#kereskedelem

Nielsen: a média minden ágában nőttek a reklámbevételek
 

Nielsen: a média minden ágában nőttek a reklámbevételek

Reklámra 498 milliárd dollárt költöttek tavaly a világon, 7 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Kiemelkedik a növekedés a ruházati cikkeknél és az egészségvédelemnél 18, illetve 11 százalékkal. Európában 0,4 százalékkal kevesebbet költöttek reklámra a vállalatok, míg a többi földrészen mindenütt növekvő a trend.

hvg.hu hvg.hu


Egyre dinamikusabb a magyar-orosz kereskedelem
 

Egyre dinamikusabb a magyar-orosz kereskedelem

Dinamikusan fejlődik és a válság előtti szinthez közelít a magyar-orosz kereskedelem - mondta pénteken egy győri konferencián Alekszej Kazacskov, az Oroszországi Föderáció budapesti kereskedelmi követtanácsosának helyettese.

MTI MTI







Még a drogfutár is csődbe megy a belvárosban – galéria
 

Még a drogfutár is csődbe megy a belvárosban – galéria

Budapest belvárosában egyre több üresen álló, illetve kiadásra váró üzlethelyiség szúr szemet a járókelőknek. Azt a túlélő kereskedők sem tudják, mit lenne igazán érdemes forgalmazni, a környékbeliek pedig szörnyűnek tartják az elhanyagolt utcaképet. Az Országos Kereskedelmi Szövetségnél mégis azt mondják, ha nem mélyül el jobban a devizaválság, 2011 második felére mégis nőhet a fogyasztás.

Tossenberger Adél Tossenberger Adél

Hamis pólókra csapott le a NAV a Hungaroring idején
 

Hamis pólókra csapott le a NAV a Hungaroring idején

Sok volt a szabálytalanság a Hungaroringen kívül a Nemzeti Adó- és Vámhivatal közleménye szerint. A Közép‑magyarországi Regionális Adó, valamint Vám- és Pénzügyőri Főigazgatóságának szakemberei az idén is ellenőriztek a hétvégi Forma-1 Magyar Nagydíjon.

hvg.hu hvg.hu