Itt a Media Markt nagy dobása
Robotokat végzi a házhoz szállítást a Media Markt. Egyelőre csak tesztüzemben és egyelőre csak egy németországi városban.
Robotokat végzi a házhoz szállítást a Media Markt. Egyelőre csak tesztüzemben és egyelőre csak egy németországi városban.
Bár a kormány egy csomó intézkedésével a multikat tervezte szívatni, mégis egy magyar cég dobja be elsőként a törölközőt. Persze nem csak az elcsellózott intézkedések nyírták ki a Palóc Nagykereskedelmi Kft.-t, de elvitathatatlan szerepük volt benne. Hazai vállalkozók helyzetbe hozása Orbán-kormány módjára.
Látványos offenzívába kezdett a Lidl Budapesten: két, nagyon is frekventált helyen nyit új egységet, ráadásul mindkét üzlettel komoly versenytársakat támad be.
Van most baj Salgótarjánban, illetve a térségben, csütörtökön már nem nyitottak ki a Palóc Nagykereskedelmi Kft., a CBA regionális központjaként működő vállalat által üzemeltetett CBA-boltok, így egyes helyeken ezrek maradtak normális bevásárlási lehetőség nélkül. Ráadásul a vezetőkön kívül senki nem tud semmit, aki pedig tud, az nem beszél. Elmentünk, körbenéztünk, megismertük 2016 magyar reményét.
A CBA kitette a franchise-ból északi-északkeleti regionális központját, a Palóc Nagykereskedelmi Kft.-t. A boltokat azonban ígéretük szerint nem hagyják magukra, de nem is üzemeltetik.
Az Aldinál a legjobb pénztárosnak lenni, de a többi multi is rendesen fizet, mert kevés a munkaerő.
Annak ellenére, hogy van olyan kiskereskedelmi lánc, ahol 300 ezret is fizetnek a pénztárosnak, az év elejéhez képest nem nőtt a bolti alkalmazottak száma.
Tagadta a Tesco, hogy bezárná a budaörsi központját, és megismételte, továbbra is elkötelezett a magyar piac mellett.
A budapesti belvárosban terjeszkedik tovább az eddig leginkább csak a külvárosban vagy a főváros melletti településeken működő Decathlon.
Egyedülálló áruházzal jött ki az Aldi, az üzlet azért különleges, mert éjjel-nappali nyitva tartással működik a Sziget Fesztivál területén.
További piacbefolyásoló intézkedéseket tervez a kormány a napi fogyasztási cikkek kiskereskedelmében, az újszerű előírásokat tartalmazó javaslatok várhatóan ősszel kerülnek a kabinet elé – közölte a Magyar Idők.
Csökkent a fogyasztói bizalom a második negyedévben Magyarországon, a Nielsen fogyasztói bizalom indexe 57 pontra esett az első negyedévi 61 pontról - közölte a piackutató. A vizsgált 63 ország lakói közül viszont a magyarok bizonyultak a legoptimistábbnak a saját pénzügyi kilátásaikat illetően.
Azt sem írták a címkére, hogy a joghurt tejből van.
A munkaerő-feszültség már a hazai tulajdonú üzletláncoknál is megjelent, több águk még akár a hipermarketeknél is nagyobb bajba kerülhet a dolgozóhiány miatt – írta a napi.hu.
A kiskereskedelmi eladások a következő öt év átlagában évi 10 százalékkal nőnek.
Január és április között a tavalyi első negyedévhez képest csaknem ötmilliárd forinttal nőttek a magyarok kiadásai a külföldi boltokban, igaz, a külföldiek ugyanabban az időszakban négymilliárd forinttal többet költöttek el Magyarországon.
Az Invitel-csoport vállalati és nagykereskedelmi üzletága Invitech Solutions márkanév alatt az Invitech Megoldások Zrt. néven külön gazdasági társaságban folytatja működését.
Nagy-Britanniában a Tesco már a második egymást követő negyedévben növelte forgalmát. A legnagyobb brit kiskereskedelmi cég ilyen teljesítményre öt éve nem volt képes.
A H&M divatcikk-kereskedelmi lánc nyeresége 17 százalékkal csökkent a májussal zárult negyedévben – írta a Világgazdaság, amely szerint nagy akciózás indulhat, mert a cég túlrendelte magát.