V12-es családi kombi? Igen, ez a Mercedes S600 pontosan az
Itt a lehetőség arra, hogy lecsapjunk a valaha készült egyik legkülönlegesebb Bálna Mercire.
Itt a lehetőség arra, hogy lecsapjunk a valaha készült egyik legkülönlegesebb Bálna Mercire.
A legendás 12 hengeres erőforrás utódja egy hibrid technikával megspékelt V8-as motor.
A hatalmas Cadillac Solleiben négyen kabriózhatnak a legnagyobb csendben és kényelemben.
Az új Flying Spur nemcsak erős, hanem gyors és egyben hatékony működésű is.
Az aktuális Mercedes-Maybach S-osztálynál jelentősen tágasabb utastérrel kecsegtet ez az alig használt közel 20 éves Maybach limuzin.
Budapest már most is Európa 15 legnépszerűbb úti célja közé tartozik, azonban még mindig sokat lehetne javítani a helyzeten. De miért nem tudják kihasználni a fővárosban rejlő lehetőségeket és mivel lehetne fellendíteni a luxusturizmust?
Az ezüstmetál fényezésű S 500 az elmúlt több mint két évtizededben kevesebb mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Az elmúlt évtizedekben lényegében egyáltalán nem használták ezt az igen ritka hatalmas V12-es motorral szerelt hatalmas luxuslimuzint.
A gyümölcs ára 2010 óta változatlan, a belépőért azonban súlyos árat kell fizetni.
Négy turbó helyett még nagyobb benzinmotorral és hibrid technikával támad a 0-ról 400-ra 25 másodperc alatt felpattanó új hiperautó.
A közel 800 lóerős teljesítményű biturbó V8-as “szívű” újdonság végsebessége bőven meghaladja a 335 km/h-t.
Az egyedi külső megjelenésű Hongqi Guoli hossza alig marad el a 6 métertől.
Egyre több szankció sújtja Oroszországot Putyin Ukrajna elleni agressziója miatt, de a méregdrága német autók – Putyin oligarcháinak kedvencei – mindmáig kaphatóak Moszkvában és Szentpéterváron.
Az igen egyedi típusjelzést viselő, erősen lelakott állapotú Mercedes S-osztály 8 millió forintos becsértékű.
A miniszterelnök lánya egy luxusmagazinnak adott interjút, ahol elvileg arról győzte volna meg az olvasókat, hogy miért érdemes Budapestre utazni, de nagyrészt saját márkáiról beszélt.
A nemzetközi menetpróbán nemcsak a szinte teljesen hangtalanul suhanó elektromos G-osztályt, hanem annak 6 hengeres dízel és benzines, illetve biturbó V8-as változatát is vallatóra fogtuk. Teszten a legendás kockaterepjáró legújabb verziói.
A kékvérű brit luxusmárka a környezettudatosság jegyében W12-ről V8-ra vált.
A Bentley Batur Convertible By Mullinerből alig több, mint egy tucatnyi példányt gyártanak.
A Hongqi Guoya legfőbb riválisa a Rolls-Royce Ghost és a Mercedes-Maybach S-osztály.
Az enyhén megosztó külsejű, abszolút nem drága 745 Li-vel eddig alig több, mint 40 ezer kilométert tettek csak meg.