A Citroënből néhány éve kivált DS Automobiles tavaly év végén leplezte le vadonatúj zászlóshajó modelljét, az általunk Párizsban már alaposan körbejárt N°8-at, mely Magyarországon egyelőre még nem kapható, de a gyártó hazájában már igen.
A Pallas felszereltségű, 230 lóerős elsőkerék-hajtású és 550 kilométeres hatótávú alapmodell 59200 euróba (23,9 millió forint) kerül – 20 százalékos helyi adóval.
A Pallas 245 lóerős teljesítményű és 750 kilométeres hatótávolság Long Range verziójáért alaphangon 63300 eurót (25,5 millió forint) kell fizetni.
Étoile kivitelben 66480 eurón (26,8 millió forint) nyit a 230 lovas és 527 kilométeres hatótávú N°8, melynek 245 lóerős és 714 kilométeres hatótávolságú verziója 70900 eurótól (28,6 millió forint) indul.
A csúcsot a 350 lóerős összkerék-hajtású és 664 kilométeres hatótávú N°8 Étoile jelenti a maga 74600 eurós (30,1 millió forint) nyitóárával.
Az SUV, sportkombi és szedán stílusjegyeket vegyesen felvonultató, Olaszországban gyártott új DS sziluettje a Citroën C5 X-et és Peugeot 408-at juttathatja eszünkbe.
A világító hűtőmaszkos és front emblémás modell akár 520 méterre elvilágító karakteres fényszórókat és hosszan elnyújtott V-alakú menetfényeket vonultat fel, ezenkívül pedig a látványos 19-21 colos felnik, a rejtett kilincsek, a Focal hi-fi, a nyakfűtés és a kupészerű hátsó rész mellett sem mehetünk el szó nélkül.