Valódi időgép ez az eladásra kínált 37 esztendős Mercedes S-osztály
A második generációs S-Klasséból mára kevés példány maradt fenn ennyire jó állapotban.
A második generációs S-Klasséból mára kevés példány maradt fenn ennyire jó állapotban.
A bajor gyártó tisztán elektromos hajtásláncú zászlóshajó modellje igen dinamikusnak ígérkezik.
A legújabb hazai Lamborghinik, Ferrarik és Rolls-Royce-ok gyakran bukkannak fel az egyik fóliázócégnél.
Sosem létezett még ilyen hatalmas BMW, amire hazánkban minden további nélkül felvehető a 7 üléses autókra járó nagycsaládos kedvezmény. És ami a több tízmillió forintos árcédulája ellenére is korrekt árazású, keveset fogyasztó luxusautónak nevezhető.
Egy hónap múlva iktatják be az új japán uralkodót, aki a jeles eseményen egy abszolút egyedi kocsiban fog megérkezni.
Ezzel a limitált szériás Bentaygával garantáltan ritkán találkozhatunk majd az utakon.
Az egyiket Németországban, a másikat Olaszországban lopták el.
Az 585 lovas gyári AMG verzió, illetve a korábbi 800 lóerős Brabus tuning után most itt egy még potensebb kocka terepjáró.
Alig két évtized alatt a dél-koreai márka eljutott odáig, hogy egy autójuk belső terét látva azt gondolnánk, valami luxusjármű kabinterét látjuk.
Ebben a fényképválogatásban nem meglepő módon egyetlen Lada sem található.
Egy patinás bajor luxusszedán azoknak, akik esetleg talán még a V12-es motorok finomságával sem teljesen elégedettek.
Vázoljuk, hogy milyen vehemenciával és magabiztossággal lehet közlekedni egy erős benzinmotoros Audi szedánnal a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.
A hibrid hajtásláncú luxusautót első körben Oroszországban lehet megvásárolni, de az Aurus több más piacon is meg kíván jelenni.
Az 5,34 méter hosszú és 1,83 méter magas luxus-SUV-ot az egyik helyi kikötőben kapták lencsevégre.
A hazánkban 55,2 millió forintos alapárú luxusautó sportkocsikat megszégyenítő menetdinamikával bír, pedig bőven nehezebb 2 tonnánál.
Ebben a kisbuszban még az S osztályénál is nagyobb luxus és kényelem fogadja az utasokat.
A jelek szerint csak minimálisan megsérült autót villámgyorsan letakarták még a forgalom közepén.
A bajor gyártó gigantikus divatterepjárója a bőven 500 lóerő felett teljesítő új motorral sportkocsiszerűen gyorsul. És felvehető rá a 7 üléses állami támogatás.
Lehet, hogy a Volkswagen vagy a Toyota a legnagyobb példányszámban eladott autómárka a világon, de a rapperek nem róluk álmodoznak. A nagy felnis Merc „bling-bling” sokkal gyakoribb.
Aston Martin szalon nyílik hamarosan Budapesten. Az alapáron is hatvanmillió forintról induló sportos brit autókból az első évben is tizenöt darabos eladással számolnak.