A németek nagyot nyernének a brexiten
Lecsapna a brexit nyújtotta lehetőségre a komoly munkaerőhiány sújtotta Németország: csábítgatni kezdték az Angliából elvágyódó lengyeleket.
Lecsapna a brexit nyújtotta lehetőségre a komoly munkaerőhiány sújtotta Németország: csábítgatni kezdték az Angliából elvágyódó lengyeleket.
Óriási létszámhiánnyal küzd a brit nemzeti egészségügyi szolgálat, azaz az NHS, mert a brexit miatt folyamatosan távoznak az uniós orvosok és nővérek – a folyamat egyelőre leállíthatatlannak látszik.
Kilenc napig tartott, a kórházszövetség megköszönte, hogy vehetnek fel új embereket.
Egyre súlyosabb a tömegközlekedés helyzete Miskolcon: járatok szűntek meg, csúcsra járnak a túlórák a városi közlekedési vállalatnál a sofőrhiány miatt. Az új polgármester vizsgálatot, következményeket ígér, és tűzoltásba fogott.
A búcsúra készül Mario Draghi; csalók okoztak milliárdos kárt a CIG Pannónia biztosítójának; megnéztük, hol tart a BMW-gyár építése. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A legnehezebben villanyszerelőt, kőművest és vízvezeték-szerelőt lehet találni.
Tavaly többen szereltek le, mint ahányan érkeztek a testülethez.
A pénz mellett teljesíthető feladatokra és jó szóra vágynak a középvezetők, akiket ezek híján könnyű elcsábítani, de hátrány, ha nem igazodnak el a NER-ben is.
Az MGYOSZ alelnöke szerint a munkaerőhiány miatt számos fejlesztés nem valósul meg a cégeknél.
Fix fizetés, belső hitelesség, távmunka – ezek a legfontosabb kritériumai annak, hogy egy vállalat vonzó legyen Z generációnak. És sokszor ez sem elég, ráadásul a politika is sok fiatalt elűz innen.
A Bloomberg a magyarországi Sarudon járt, ahol pár éve még tojással dobálták meg az indiai vendégmunkásokat.
Hónapokon belül nyolcszáz ember veszíti el az állását Jászberényben. A város egyik legnagyobb foglalkoztatója, a svéd Electrolux a napokban jelentette be az átszervezést, és azt, hogy Nyíregyházán 100 millió eurót költ fejlesztésre. A városban találgatják, hogy Nyíregyházán miért éri meg beruházni, és Jászberényben miért nem. A dolgozókat sokkolta a bejelentés.
Úgy tűnik, betelt a pohár az utasoknál, petíciót adtak be, és tüntetést szerveznek a rendszeres késések és káosz miatt. A botrány a MÁV-nál már egy vezérigazgató-helyettes fejébe került. Míg ezermilliárdokat költünk el anélkül, hogy látszana a fejlődés, közben alapvető dolgok sem működnek.