Így mutathat a teljesen új Opel Astra
Az elsőtől az utolsó csavarig új fejlesztésnek tekinthető Astra hivatalos leleplezésére még az idén sor kerül, de mi már most megmutatjuk, hogyan nézhet ki a rüsselsheimi típus.
Az elsőtől az utolsó csavarig új fejlesztésnek tekinthető Astra hivatalos leleplezésére még az idén sor kerül, de mi már most megmutatjuk, hogyan nézhet ki a rüsselsheimi típus.
A népszerű típus legutóbb 18 évvel ezelőtt újult meg ilyen jelentős mértékben.
A bajor gyártó népszerű szedánjának következő generációja várhatóan 2023-ban lát majd napvilágot.
Az álcázófóliás puttonyos prototípus látványos felnikkel, illetve hatalmas hűtőráccsal rendelkezik.
Az új német SUV úgy gyorsul 0-ról 100-ra, hogy azt a legkeményebb sportkocsik is megirigyelhetik.
Itt a megoldás azoknak, akik eddig kevesellték a csúcsmodell 530 lóerős teljesítményét.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
Ki mondta, hogy a szupersportos M2-be ne lehetne gázolajos erőforrást szerelni?
A legújabb szupergyors 911-es abszolút nem a magamutogatásról szól.
A legendás 5 hengeres turbómotor visszatér és a korábbiaknál is erősebbnek ígérkezik.
A 260 lóerős német sportkocsiból egykoron kevesebb, mint 3 ezer példány hagyta el a gyártósort.
Az Alpina kezelésbe vette a bajor gyártó szabadidőautóit.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt két népszerű szabadidő-autójának megújítására, melynek keretein belül az 510 lovas M-es csúcsmodellek még gyorsabbá váltak.
Leegyszerűsítve a dolgokat, a közelmúltban debütált 4-es kupé megnőtt egy picit és két extra ajtót kapott.
Az 50-es években alaposan előre tekerte az időgép kerekét a Gullwing, 2021-ben pedig látványos formában emlékeztet bennünket a német autógyártás zsenialitására. Miközben még mindig kegyetlenül az ülésbe passzíroz és akár 260-nal is képes repeszteni.
Feltűnt a színen az M4 valaha készült leggyorsabb, bár közutakon nem vezethető változata.
Az újdonság kevesebb, mint 4 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A bajor sportkupét ezúttal az AC Schnitzer vette kezelésbe.
Az öreg zuffenhauseni sportkocsiból kiszerelték a benzinmotort, amelynek helyére egy sokkal erősebb villanyos egység került.
A Mercedes S 400 d az eddiginél jobban gyorsul és a végsebessége is megnőtt.