Szuperritka, korát megelőző elektromos Mercedes-AMG-t kínálnak eladásra
Tucatmodellnek semmiképp sem nevezhető ez a 750 lóerős sirályszárnyas sportkocsi, melyből tucatnyinál is kevesebb készült.
Tucatmodellnek semmiképp sem nevezhető ez a 750 lóerős sirályszárnyas sportkocsi, melyből tucatnyinál is kevesebb készült.
A V8-as erőforrással szerelt eddigi csúcsmodell, az S580 most megkapta a nagytestvérét.
Íme az első hivatalos kedvcsináló felvétel a típus legsportosabb új változatáról.
A neves német zeneszerző által megalkotott hangokat adják ki menet közben a legújabb bajor villanyautók.
Német nyelvi vizsgára középszinten 12 ezren, emelt szinten több mint háromezren jelentkeztek.
A Polo és az Ibiza cseh testvérmodellje nagyobb, fejlettebb és takarékosabb lett az elődjénél.
Rendszámot nem kaphat a négykarikás gyártó szívómotoros extrém versenyautója.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.
Az újdonság hajszálnyival gyengébb testvérmodelljénél, a Skoda Enyaq iV RS-nél.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
A tisztán elektromos hajtásláncú szabadidőautónak már javában zajlanak a közúti tesztjei.
Ezzel a kis SQ2-essel minden korábbinál dinamikusabb vezetési élményben lehet részünk.
Közúton ugyan nem használható, versenypályán viszont kivételes vezetési élményt biztosít ez a Mercedes.
A vásárlónak 100 millió forint feletti összeget kell fizetnie a négykerekű bajor portékáért.
A hatalmas teljesítménynek és a teherautónyi nyomatéknak köszönhetően közúti rakétaként lő ki a méretes szedán.
Az alapmodellben egy 194 lóerős dízelmotor, az AMG csúcsváltozatban egy 435 lovas lágyhibird benzines egység található.
Az újdonság végsebessége messze meghaladja a 300 km/h-t.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
Az erősen limitált szériás M2 Competition kizárólag a hátsó kerekekre leadott teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
A plugin hibrid hajtásláncú új AMG GT-t a jelek szerint már javában közúton tesztelik.