Ha egy igazi DTM versenyautót vásárolna, most itt a lehetőség
Közúton ugyan nem használható, versenypályán viszont kivételes vezetési élményt biztosít ez a Mercedes.
Közúton ugyan nem használható, versenypályán viszont kivételes vezetési élményt biztosít ez a Mercedes.
A vásárlónak 100 millió forint feletti összeget kell fizetnie a négykerekű bajor portékáért.
A hatalmas teljesítménynek és a teherautónyi nyomatéknak köszönhetően közúti rakétaként lő ki a méretes szedán.
Német nyelvi vizsgára középszinten 12 ezren, emelt szinten több mint háromezren jelentkeztek.
A Polo és az Ibiza cseh testvérmodellje nagyobb, fejlettebb és takarékosabb lett az elődjénél.
Az alapmodellben egy 194 lóerős dízelmotor, az AMG csúcsváltozatban egy 435 lovas lágyhibird benzines egység található.
Az újdonság végsebessége messze meghaladja a 300 km/h-t.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
Rendszámot nem kaphat a négykarikás gyártó szívómotoros extrém versenyautója.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.
Az újdonság hajszálnyival gyengébb testvérmodelljénél, a Skoda Enyaq iV RS-nél.
Az erősen limitált szériás M2 Competition kizárólag a hátsó kerekekre leadott teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
A plugin hibrid hajtásláncú új AMG GT-t a jelek szerint már javában közúton tesztelik.
Ezzel a gázolajos csúcsmodellel pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Az utastér mérete már a kettővel ezelőtti 5-ös BMW szintjén mozog, a csomagtartóból viszont kiharap egy jókora darabot a több mint 50 kilométeres elektromos hatótávot ígérő plugin hibrid technika. Nyúzópróbán a 330e xDrive Touring.
Nem egy kis tuningcég, hanem maga az Opel készített restomod autót a régi sportkocsijából.
Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.
A kétféle változatban készülő újdonság 30 centiméterrel nagyobb tengelytávú, mint az ID.4.
A szedán és a kupé most debütált xDrive változatai minden korábbinál jobban gyorsulnak és hátsókerék-hajtású móddal is rendelkeznek.
A Koreai Népi Demokratikus Köztársaság nem meglepő módon nem foglalkozott túl sokat a szükséges licencek beszerzésével.