370 lóerős lett az új Mercedes S-osztály dízelmotorja
Ezzel a gázolajos csúcsmodellel pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Ezzel a gázolajos csúcsmodellel pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.
A kétféle változatban készülő újdonság 30 centiméterrel nagyobb tengelytávú, mint az ID.4.
A Koreai Népi Demokratikus Köztársaság nem meglepő módon nem foglalkozott túl sokat a szükséges licencek beszerzésével.
A fejlesztők találtak még közel 50 extra lóerőt az alapmodell 128ti motorjában.
Mutatjuk milyen lehet a közel 9 évtized után feltámasztott patinás luxusmárka első újkori modellje.
Az alig 1,5 tonnás villanyautó az ígéretek szerint 450 km/h-val is képes száguldani.
Hazai utakon hajtottuk meg a design fronton régi szép emlékeket felidéző és egyben jövőbe repítő új Mokka tisztán elektromos hajtású változatát.
Az alapfelszereltségű hátsókerék-hajtású 77 kWh-os ID.4 reális hatótávja meghaladja a 400 kilométert.
Ezért a kompaktért több pénzt kérnek el, mint amennyibe egy új BMW M3 vagy Porsche 718 Cayman GTS 4.0 kerül.
Az opcionális csomag megrendelését követően a Golf R minden korábbinál nagyobb tempóval száguldhat.
Az új tulajdonosra váró 968 CS egészen feltűnő jelenségnek számít a közutakon.
Az ID.3 nagytestvére öt különböző változatban startol el a hazai piacon.
Az utastér mérete már a kettővel ezelőtti 5-ös BMW szintjén mozog, a csomagtartóból viszont kiharap egy jókora darabot a több mint 50 kilométeres elektromos hatótávot ígérő plugin hibrid technika. Nyúzópróbán a 330e xDrive Touring.
Nem egy kis tuningcég, hanem maga az Opel készített restomod autót a régi sportkocsijából.
A szedán és a kupé most debütált xDrive változatai minden korábbinál jobban gyorsulnak és hátsókerék-hajtású móddal is rendelkeznek.
Egy jól felszerelt új C-osztály árából könnyedén kijöhet egy magasabb kategóriás, akár 6 hengeres motorral szerelt E-osztály is.
Ilyen az, amikor egy spórolási céllal megalkotott közlekedési eszköz kicsit autó, kicsit motor és kicsit repülő, miközben elképesztően bájos megjelenésű.
A zuffenhausein gyártó semmit sem bíz a véletlenre, nagy sebesség mellett is alaposan letesztelte 510 lóerős sportkocsiját.
Az iX legerősebb sportváltozata azok számára lehet jó választás, akik keveslik az alapmodell 500 lóerős teljesítményét.