Kicsi vesék, 6 hengeres motor, hátsókerék-hajtás: itt az új BMW 2-es kupé
A háromféle változatban debütáló újdonság a későbbiekben várhatóan kézi váltóval is elérhető lesz.
A háromféle változatban debütáló újdonság a későbbiekben várhatóan kézi váltóval is elérhető lesz.
Igen komoly teljesítménnyel és hatalmas csomagtartóval csábít vásárlásra a Volkswagen újdonsága.
Az összkerék-hajtású csúcsmodell motorjában találtak még némi extra teljesítményt.
Az újdonság a 0-200-as sprintet is kevesebb, mint 8 másodperc alatt abszolválja.
Az M3 Competitionnél is gyorsabbnak ígérkező modellt már javában tesztelik a Nürburgringen.
Az Ausztriában új gazdára váró régi M5-öst az elmúlt 3 évtizedben nem sokat használták.
A bajor gyártó várhatóan jövőre leplezi majd le legfrissebb felsőkategóriás szabadidő-autóját.
A benzines és dízel meghajtású személyautók napjai a jelek szerint meg vannak számlálva.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.
Az összkerekes csúcs-Golf kicsit még sportosabb lett és picit jobban is mutat.
Az alapmodellnél sportosabb, mégsem kőkemény új 911-es ötféle változatban készül.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják az 585 lóerős alapmodellt.
A vadonatúj hibrid hajtásláncú sportmodellnek ezúttal a kombi változatát kapták lencsevégre.
A masszív tuningnak köszönhetően a sportkocsi végsebessége megközelíti a 350 km/h-t.
A sportos újdonság a Style és az RS kivitelek közötti űr betöltésére hivatott.
A tuningszettnek köszönhetően egyrészt jobban néz ki az MX-30, másrészt a vezethetősége is javult.
A sportos külsővel és a teljesítménnyel nem nagyon lehet gond, de a hengerek száma sokaknál kiverheti a biztosítékot.
A valaha készült legsportosabb Porsche szabadidőautó a Cayenne kupé változatára épül.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy a hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti nyomaték társul.
A kétnapos menetpróbán kipróbált izgalmas Audik közül a leggyengébb is 400 lóerős volt, a legerősebb példányok pedig ezen teljesítmény másfélszeresét szabadították rá az aszfaltra. Előre eláruljuk, hogy a legnagyobb meglepetést a leghalkabb modell okozta.