Magyarországon az új Skoda Octavia Sportline
A sportos újdonság a Style és az RS kivitelek közötti űr betöltésére hivatott.
A sportos újdonság a Style és az RS kivitelek közötti űr betöltésére hivatott.
A kétnapos menetpróbán kipróbált izgalmas Audik közül a leggyengébb is 400 lóerős volt, a legerősebb példányok pedig ezen teljesítmény másfélszeresét szabadították rá az aszfaltra. Előre eláruljuk, hogy a legnagyobb meglepetést a leghalkabb modell okozta.
A tuningszettnek köszönhetően egyrészt jobban néz ki az MX-30, másrészt a vezethetősége is javult.
A sportos külsővel és a teljesítménnyel nem nagyon lehet gond, de a hengerek száma sokaknál kiverheti a biztosítékot.
A valaha készült legsportosabb Porsche szabadidőautó a Cayenne kupé változatára épül.
A bajor gyártó várhatóan jövőre leplezi majd le legfrissebb felsőkategóriás szabadidő-autóját.
A benzines és dízel meghajtású személyautók napjai a jelek szerint meg vannak számlálva.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.
Az összkerekes csúcs-Golf kicsit még sportosabb lett és picit jobban is mutat.
Az alapmodellnél sportosabb, mégsem kőkemény új 911-es ötféle változatban készül.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják az 585 lóerős alapmodellt.
A vadonatúj hibrid hajtásláncú sportmodellnek ezúttal a kombi változatát kapták lencsevégre.
A masszív tuningnak köszönhetően a sportkocsi végsebessége megközelíti a 350 km/h-t.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
Ki mondta, hogy a szupersportos M2-be ne lehetne gázolajos erőforrást szerelni?
A legújabb szupergyors 911-es abszolút nem a magamutogatásról szól.
Az elsőtől az utolsó csavarig új fejlesztésnek tekinthető Astra hivatalos leleplezésére még az idén sor kerül, de mi már most megmutatjuk, hogyan nézhet ki a rüsselsheimi típus.
A legendás 5 hengeres turbómotor visszatér és a korábbiaknál is erősebbnek ígérkezik.
A 260 lóerős német sportkocsiból egykoron kevesebb, mint 3 ezer példány hagyta el a gyártósort.
Az Alpina kezelésbe vette a bajor gyártó szabadidőautóit.