Az autós embléma, amit mindenki látott már, mégsem ismerik igazán
Kevés ennél egyszerűbb emblémát találni az autós iparágban, ennek ellenére sokan mind a mai napig nincsenek tisztában az eredetével.
Kevés ennél egyszerűbb emblémát találni az autós iparágban, ennek ellenére sokan mind a mai napig nincsenek tisztában az eredetével.
Már csak pár hónapot kell várnunk arra, hogy a korosodó 7-es Golf utódja megérkezzen a kereskedésekbe.
Hamarosan hazánkba is megérkezik a minden korábbi BMW-nél nagyobb X7-es divatterepjáró, vázoljuk a magyar listaárakat.
Egy ideig most egészen biztosan nem lesz VW Bogár, de a későbbiekben akár villanyautóként is visszatérhet az ikonikus autó.
A teljesen új 8-as széria még épphogy csak megérkezett a szalonokba, és máris kijött belőle egy felbőszített változat.
Az egyenruhások vélhetően örömmel huppannak majd be az extravagáns rendőrautó volánja mögé.
A kifutó Porsche 911-es utolsó kiadása olyan brutálisra sikerült, hogy nem is engedik közútra. Az újdonság még a GT2 RS-nél is komolyabb produkciót ad elő.
A Seat nemrégiben alapított új márkája egy igen sportos divatterepjáróval rúgta be az ajtót, amely az ABT-nek köszönhetően most még komolyabb produkciót ad elő.
Az új 911-es kicsit szélesebb, 30 lóerővel erősebb és sokkal okosabb lett, mint az elődje.
Az akár 7 üléses változatban is elérhető méretes divatterepjárót egy katalán városról nevezték el.
Az ikonikus német sportkocsi alap vonalvezetése változatlan maradt, de a részletek sokat finomodtak.
A német konszern egyik legnépszerűbb divatterepjárójához egy új designcsomag érkezett.
Ezzel a puttonyos Audival a hétvégi bevásárlás és az autópályán történő száguldás egyaránt könnyű feladat.
A francia tulajdonban lévő villám logós, német márka izgalmas két esztendő elé néz, egymás után érkeznek majd az új modellek.
A négykarikás emblémás gyártó elkészítette középkategóriás szedánjának nyújtott tengelytávolságú változatát.
A bajor gyártó kompakt szedánja hazánkban minden további nélkül megkaphatja a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.
A teljesen új fejlesztésű roadster alapmodellje közel 200 lóerős, és valamivel 15 millió forint alatt már a miénk lehet.
Az A-osztály legerősebb modellje jelenleg még "csak" 306 lóerős, de hamarosan érkezik a sokkal erősebb nagytestvére.
Ezzel az összkerékhajtású új bajor sportszedánnal szinte bármilyen előzés letudható egy szempillantás alatt.