1300+ lóerős elektromos multikulti sportkocsi érkezik
A kétajtós újdonság hivatalos leleplezésére várhatóan a jövő év elején kerül majd sor.
A kétajtós újdonság hivatalos leleplezésére várhatóan a jövő év elején kerül majd sor.
Nem kell messzire utaznunk ezért a 80-as évekbeli kőkemény olasz sportkocsiért, viszont nem árt, ha sok pénz van a bankszámlánkon.
A világjárvány keresztülhúzta az olasz sportkocsigyártó terveit, az új modellek bemutatása hónapokkal csúszik.
A 610 lóerős új roadster komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A retró divathullám jegyében fogant Fiat 126 koncepcióautó meghajtásáról villanymotor gondoskodik.
Ezzel a Ferrarival kivételesen nemcsak tükörsima aszfalton lehet igen komoly tempóval száguldani.
Az új tulajdonos nem egyszerűen csak egy autót, hanem egy darabka történelmet is vásárol majd magának.
Egy lehetséges megoldás azoknak, akik a 640 lóerős legerősebb gyári kivitelt is gyengének találják.
Ez a szívómotoros olasz sportkocsi korának egyik leggyorsabbja volt, a gyártó fioranói tesztpályán 1 másodpercet vert az ikonikus Enzóra.
Ez a Miura egészen a 70-es évek elejére repíti majd vissza az időben a tehetős új tulajdonosát.
A ralipályákon egykoron hatalmas sikereket elért típus ezen utcai változata eddig kevesebb mint 7 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Az új tulajdonos mintegy 50 millió forint kifizetését követően indíthatja majd be először régi/új Ferrariját.
Ez a 13 éves olasz hiperautó még a GT1-es versenyautó változatnál is sokkal erősebb.
Az autógyártóknál és beszállítópartnereiknél minimum egy-két hetes kényszerű leállással számolnak.
A bejáratósan új szupersportos divatterepjárónak alaposan megkérik az árát. Hiába, 650 lóerő barátok közt is 650 lóerő.
A járvány miatt vesztegzár alá helyezett észak-olaszországi nagyvárosban találékony szakácsok nem törődtek bele a tehetetlenségbe. Közösségi akciót szerveztek. Igenis főznek.
A zöld rendszámos elektromos kisautó egy feltöltéssel több, mint 300 kilométert képes megtenni.
A kiindulási alapnak tekinthető Quadrifoglio Verdénél erősebb és könnyebb az olasz gyártó sportszedánja.
Ez a rendszerváltás korába visszarepítő négykerekű időgép sosem volt hivatalosan forgalomba helyezve.
Megkezdték a Pininfarina Battista versenypályán történő tesztelését, az első autókat az év végén vehetik majd át a vásárlók.