Puskagolyóként lő ki a 800 lóerő fölé húzott Lamborghini divatterepjáró
A szakembereknek sikerült még 161 extra lóerőt és 64 extra Nm-t találniuk a biturbó V8-as motorban.
A szakembereknek sikerült még 161 extra lóerőt és 64 extra Nm-t találniuk a biturbó V8-as motorban.
Az Abarth által kezelésbe vett kisautó új változatának motorjában találtak még néhány extra lóerőt.
Reggel gyorsan leleplezték az F8 Spidert, amit alig néhány órával később követett a 812 GTS. A V12-es szívómotor és a kabriózás rajongói már nyithatják is a pénztárcájukat.
Az olasz sportkocsi egyrészt erősebb, másrészt könnyebb az elődjénél, ami mindenképpen izgalmas kombinációnak tűnik.
A közel 5 évtizedes múlttal rendelkező olasz sportkocsi motorházteteje alatt egy V12-es erőforrás rejtőzik.
Az autók iránt akár csak minimális rajongást mutatók számára is rossz látni, hogy milyen állapotban van ez az olasz sportkocsi. Ami hamarosan szerencsére régi fényében pompázhat.
A gyártó 25. születésnapjára készült limitált szériás olasz sportkocsi ezen példányában alig pár kilométer van.
Jelenleg nem kínálnak ennél olcsóbban használt Ferrarit hazánkban, mutatjuk a V12-es motorral szerelt, 2+2 üléses sárga példányt.
A Pininfarina Battista nem más, mint egy elképesztően gyors, zöld rendszámos villanyautó.
Hacsak nem arra vágyik, hogy az olasz rendőrök sípolva hajtsák el, és még fizetnie is kelljen.
Az erősen limitált szériás Pagani gyakorlott sofőrt kíván, hiszen sok száz lóerős teljesítménye csak és kizárólag a hátsó kerekeket hajtja.
Körbejártuk a Lancia ikonikus versenyautóját, melynek hatalmas teljesítménye mellé pillekönnyű karosszéria társul.
Ebből az egyedi vonalvezetésű sportkocsiból nem túl sok példány készült néhány évtizeddel ezelőtt.
Andy Vajna özvegye úgy döntött, hogy megválik nagy értékű olasz sportkocsijától.
Az egyik leghíresebb régi Ferrariból most felbukkant egy tulajdonképpen bejáratósan új példány. Ami éppen új gazdájára vár.
Ezzel a tisztán elektromos hajtásláncú újdonsággal akár 17 köbméternyi szállítmány is néma csendben elvihető A-ból B-be.
Állítólag tarthatatlanná vált a helyzet a hajón.
Az egészen 1971-be visszarepítő patika állapotú élményautónak alaposan megkérik az árát.
Szájbarágós videón, hogy mikor melyik motor és pontosan hogyan működik a vadonatúj SF90 Stradalében.
Nem, ez kivételesen nem egy kétkerekű Vespa, hanem egy parányi olasz személyautó.