Olasz formaterv, amerikai szív: 660 lóerős új sportkocsi érkezett
A Corvette motoros Zagato Iso Rivolta GTZ bőven 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A Corvette motoros Zagato Iso Rivolta GTZ bőven 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A Bertone által rajzolt négykerekűek láttán nemcsak az 50-es években, hanem 2020-ban is sokunknak leesik az álla.
Az olasz gyártó felfrissítette szabadidőautó kategóriás modelljét, melynek 510 lóerős biturbó V6-os hajtásához szerencsére nem nyúltak hozzá, nem tették politikailag korrektebbé. Egy SUV, ami szinte úgy megy, mint egy sportszedán.
Nem lesz gyakori látvány az utakon, mindössze két tucatnyit gyártanak belőle.
A ráncfelvarrás egy új szabadidő-autó hangulatú kivitelt is magával hozott.
Ez a remek egészségnek örvendő négykerekű egyenesen a 80-as évekbe, a B-csoportos raliautók korába repít vissza bennünket.
A Berlina Aerodinamica Tecnica, vagy más néven B.A.T. autók láttán nemcsak 70 éve esett le sokak álla.
A bukósisakban vezethető roadster kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Az átalakítás során nemcsak a forma változott, hanem a hibrid hajtáslánc is erősebb lett.
Ez a sportos olasz kompakt egyenesen a rendszerváltás idejére repít vissza bennünket.
A praktikus kivitelű sportkocsi mozgatásáról egy 540 lóerős V12-es motor gondoskodik.
Az egyelőre koncepcióautó fázisban lévő újdonságból az ígéretek szerint hamarosan érkezik majd a sorozatgyártású változat is.
Ebből a limitált szériás régi olasz szedánból garantáltan nem jön szembe minden sarkon egy példány.
A jelek szerint évente átlagosan kevesebb mint 100 kilométert használták ezt az olasz sportkupét.
Ez az első olyan Ferrari, melynek hivatalos leleplezésére kizárólag online került sor.
A kis tömeg és nagy teljesítmény komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Ha valaki nem tartozik a Ferrari belső vásárlói körébe és gyorsan szeretne egy SF90 Stradalét, annak nagyon-nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia.