Budapesten a szuperritka 770 lóerős Lamborghini Aventador SVJ
A fővárosi utcaképet viszonylag ritkán dobja fel egy ilyen V12-es szívómotorral szerelt olasz szupersportkocsi.
A fővárosi utcaképet viszonylag ritkán dobja fel egy ilyen V12-es szívómotorral szerelt olasz szupersportkocsi.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
Az olasz gyártó leleplezte aktuális hibrid csúcsmodelljének nyitható tetejű változatát.
A 33 éves oldtimer mini terepjáróval idézőjelesen néhányszor már megkerülték a bolygónkat.
Az egyetlen példányban készült járgány motorja egyenesen a Ferrari 308 GTB-ből érkezett.
A Corvette motoros Zagato Iso Rivolta GTZ bőven 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A Bertone által rajzolt négykerekűek láttán nemcsak az 50-es években, hanem 2020-ban is sokunknak leesik az álla.
Az olasz gyártó felfrissítette szabadidőautó kategóriás modelljét, melynek 510 lóerős biturbó V6-os hajtásához szerencsére nem nyúltak hozzá, nem tették politikailag korrektebbé. Egy SUV, ami szinte úgy megy, mint egy sportszedán.
Nem lesz gyakori látvány az utakon, mindössze két tucatnyit gyártanak belőle.
A ráncfelvarrás egy új szabadidő-autó hangulatú kivitelt is magával hozott.
Ez a remek egészségnek örvendő négykerekű egyenesen a 80-as évekbe, a B-csoportos raliautók korába repít vissza bennünket.
A Berlina Aerodinamica Tecnica, vagy más néven B.A.T. autók láttán nemcsak 70 éve esett le sokak álla.
A bukósisakban vezethető roadster kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Az átalakítás során nemcsak a forma változott, hanem a hibrid hajtáslánc is erősebb lett.
Ez a sportos olasz kompakt egyenesen a rendszerváltás idejére repít vissza bennünket.
A praktikus kivitelű sportkocsi mozgatásáról egy 540 lóerős V12-es motor gondoskodik.
Jövőre emlékeznek az olaszok az Isteni színjáték írója halálának 700. évfordulójára, de már az idén kezdetét vette az előtte tisztelgő rendezvények sora. Egy ravennai cukrászda például fagylaltot nevezett el róla és szerelméről.
Az egyelőre koncepcióautó fázisban lévő újdonságból az ígéretek szerint hamarosan érkezik majd a sorozatgyártású változat is.
A legendás F40 tulajdonképpen tucatmodell ehhez a sokkal kisebb mennyiségben gyártott 288 GTO-hoz képest.
Ebből a limitált szériás régi olasz szedánból garantáltan nem jön szembe minden sarkon egy példány.