Időutazó: 500 km-nél is kevesebb van ebben az eladó Lamborghini Diablóban
Már csak pár évet kell várni, és ez a bejáratósan új olasz sportkocsi akár oldtimer-vizsgára is elvihető.
Már csak pár évet kell várni, és ez a bejáratósan új olasz sportkocsi akár oldtimer-vizsgára is elvihető.
A különleges olasz sportkocsit a magyar rendszerváltáskor vette át osztrák tulajdonosa.
Az olasz gyártó első belsőégésű motor nélkül modelljére az eredetileg tervezettnél kicsit többet kell várnunk.
Erről az időutazásra hívó járgányról sokan talán még nem is hallottak, de akár a laikusok is egyetlen pillantás alatt szerelembe eshetnek vele.
A GT-R ötvenedik születésnapjára készített koncepcióautó végleges változata hamarosan gyártásba kerül, de nem túl gyakran jön majd szembe a forgalomban.
Ezzel a remek állapotban lévő vörös sportkocsival eddig kevesebb mint 2 ezer kilométert tettek meg.
Az új Ferrari 488 GT3 Evo az elődjénél is sokkal gyorsabbnak ígérkezik, és a közutakra továbbra sem szabadítják rá.
Az olasz gyártó magas építésű modelljével a közutak után jövőre már a versenypályákon is találkozhatunk.
Az új tulajdonosra váró "autó" pontos típusát első, de még második blikkre is igen nehéz megállapítani.
Valószínűleg nem így tervezték az útjukat.
Az Abarth által készített kisautó hátsó szárnyát több fokozatban lehet állítani, a legnagyobb leszorítóerő 42 kilogramm.
A Forma–1 ötszörös világbajnoka civilben nem csak Mercedeseket szeret vezetni.
Hiába a több évtizedes életkor, ez az olasz sportkocsi még 2019-es mércével mérve is lenyűgözően megy.
Vázoljuk, hogy milyen lenne a nemrégiben debütált Ferrari F8 Spider legolcsóbb változata.
A szakembereknek sikerült még 161 extra lóerőt és 64 extra Nm-t találniuk a biturbó V8-as motorban.
Az Abarth által kezelésbe vett kisautó új változatának motorjában találtak még néhány extra lóerőt.
Reggel gyorsan leleplezték az F8 Spidert, amit alig néhány órával később követett a 812 GTS. A V12-es szívómotor és a kabriózás rajongói már nyithatják is a pénztárcájukat.
Az olasz sportkocsi egyrészt erősebb, másrészt könnyebb az elődjénél, ami mindenképpen izgalmas kombinációnak tűnik.
A közel 5 évtizedes múlttal rendelkező olasz sportkocsi motorházteteje alatt egy V12-es erőforrás rejtőzik.