szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy lehetséges megoldás azoknak, akik a 640 lóerős legerősebb gyári kivitelt is gyengének találják.

Minden rendben lesz
Annyi baljós hír van manapság, hogy mindenki vár valami jobbra, biztatóra. Így vagyunk ezzel mi is: nem dobja fel sem a home office-ban, sem a szerkesztőségben ülő újságírót a helyzet, amikor jóformán csak bajokról szóló információkat kap. Pedig van azért olyan is, aminek örülni lehet, ami megnevettet, vannak remek kezdeményezések, példaértékű kiállások. Ezeket gyűjtjük ebben a cikksorozatban.
Friss cikkek a témában
A Lamborghini a 2003-ban kijött 500-570 lóerős Gallardo utódjaként 2014-ben dobta piacra a Huracánt, melynek leggyengébb változata is 580 lóerős teljesítményt, illetve 540 Nm nyomatékot szabadít rá a kerekekre.

A 0-ról 100-ra 2,9, 0-ról 200-ra pedig 8,9-9 másodperc alatt katapultáló Performante és Evo változatok már nem kevesebb, mint 640 lóerős, illetve 600 Nm-es produkciót adnak elő, de persze akadhatnak olyanok, akik ezzel sem teljesen elégedettek. Nekik készült az AMS Performance tuningja.

AMS Performance

A Lamborghini Huracán Alpha 9 Twin Turbo 913 lóerős teljesítményt ad le, amit úgy sikerült elérni, hogy az 5,2 literes V10-es szívó benzinmotorra két Garrett turbófeltöltőt szereltek.

AMS Performance

A mintegy 15 millió forintba kerülő motortuningnak köszönhetően a komoly rajtelektronikát kapott Lamborghini Huracán alig 9 másodperc alatt letudja a negyedmérföldes gyorsulást, ráadásul teszi mindezt utcai sportgumikon.

AMS Performance

 

AMS Performance

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!