Friss fotókon az egyetlen példányban készült duplacsuklós Ikarus
A legendás busz a felvételek tanúsága szerint egészen jó állapotnak örvend a távoli Teheránban.
A legendás busz a felvételek tanúsága szerint egészen jó állapotnak örvend a távoli Teheránban.
Egyetlen példány készült a Peugeot 402 Pourtout Cabriolet-ből. Az 1937-es gyártású autó a közelmúltban 390 ezer dollárért talált gazdára az Egyesült Államokban.
Az 1969-es filmben látható Miurát a valóságban nem törték össze, és a jelek szerint napjainkban is kiváló egészségnek örvend.
Ilyen az, amikor a praktikumot alárendelik a polgárpukkasztóan egyedi formatervnek.
Ötven különleges old-timer sorakozik fel a Tagore sétányon és a Vitorlás téren.
Ez a sportkocsi tulajdonképpen nem más, mint egy négy keréken gördülő időgép, mely egyenesen az 50-es évekbe repít vissza.
Ennek a Porschénak az új tulajdonosa beleszagolhat majd abba, hogy milyen volt a zuffenhauseni gyártó évtizedekkel ezelőtti első turbós sportkocsija.
Az elmúlt évtizedekben a jelek szerint alig használták ezt a lengyel kisautót.
A régi NDK-technikát szépen felújították és némi modernséggel is megfűszerezték a kis Trabit.
Ez a kocsi nem egyszerűen csak egy nyitható tetejű német autó, hanem egyben egy időgép is, amely visszarepít bennünket a 60-as évekbe.
Ezzel az autóval az elmúlt több mint három évtizedben kevesebb mint 5 000 kilométert tettek meg.
Azóta is csak száz métert tettek bele, amíg tologatták a trélertől a garázsig, biztonságos helyet találva a kocsinak.
Valakinek igen sok pénzt megért ez a lényegében időgépként is funkcionáló régi NDK kisautó.
Ennek a közel 30 éves Mercedes-Benznek mind a mai napig komoly tekintélye van. És most bárki megveheti az arab előéletű, patika állapotú járgányt.
Ez a BMW-alapokon nyugvó Alpina nemcsak 3 évtizede, hanem most is igen komoly tiszteletet érdemel.
Nem kevés kilométer van ebben a youngtimerben, de a neves tulajdonos miatt vélhetően igen drágán cserél majd gazdát.
Íme néhány jármű a kiállítottakból.
Ez az öregecske román személyautó sokkal több egyszerű közlekedési eszköznél, valódi muzeális értéket képvisel.
Az SL500-at lényegében egyáltalán nem használták az illegalitás mezején töltött közel három évtizedben.
Ezután a sportkocsi után a 60-as években épp olyan sokan fordultak utána, mint 2019-ben.