Hazánkban az egyik legkülönlegesebb régi Ferrari – körbefotóztuk
Ebből az egyedi vonalvezetésű sportkocsiból nem túl sok példány készült néhány évtizeddel ezelőtt.
Ebből az egyedi vonalvezetésű sportkocsiból nem túl sok példány készült néhány évtizeddel ezelőtt.
Ha van félmillió forintunk, akkor akár azonnal a miénk lehet ez az időben egészen 1990-ig visszarepítő orosz járgány.
Elképesztően ritka, gyönyörű szép, irgalmatlanul hangos és adott esetben több milliárd forintos értéket képviselő régi versenyautók érkeztek Mogyoródra. Ha csak egy kicsit is rajong az autókért, ezt látnia kell.
Az egyik leghíresebb régi Ferrariból most felbukkant egy tulajdonképpen bejáratósan új példány. Ami éppen új gazdájára vár.
Klasszikus Ferrarik, Maseratik, Porschék, Alfák sőt az autós kártya híres Lola T-je. Élőben, versenypályán látni ezeket az autókat, mintha a hatvanas évek Le Mans-jában lennénk.
Az egyedi tervezésű téli eszközzel igen egyedi stílusban lehet közlekedni a havon. Ráadásul abszolút kompatibilis a Porsche sportkocsikkal.
Ezzel a V8-as motorral szerelt nyitott tetős járgánnyal garantáltan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Ezt a régi kétütemű autót fel sem kellett újítani, eredeti állapotában is makulátlan minőségű.
Szinte még a napfény is hasra esik a teljesen restaurált, régi csehszlovák luxusautó csillogó fényezésén.
Ennél fiatalabb 601-est már nem nagyon lehet kapni, de azért így is egy közel 29 éves kisautóhoz van szerencsénk.
Ez az itthon készült retro NDK-járgány klíma helyett vízhűtéssel gondoskodik a beülők nyári hűtéséről.
Az egészen 1971-be visszarepítő patika állapotú élményautónak alaposan megkérik az árát.
Nem, ez kivételesen nem egy kétkerekű Vespa, hanem egy parányi olasz személyautó.
Erről a szovjet autótípusról nem pont a versenyzés és a megbízhatóság szavak jutnak elsőre eszünkbe. Pedig akár ezek is eszünkbe juthatnának.
A francia gyártónál nemes egyszerűséggel úgy oldották meg a négykerékhajtást, hogy előre és hátulra is szereltek egy-egy motort.
Ha a Mercedes közel 4 évtized után cserélte újra a G-osztályt, akkor tulajdonképpen az UAZ sincs túlságosan elkésve.
Ez a narancssárga fényezésű kompakt kupé egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
Az 50 köbcentiméteres kismotor megkímélt, illetve felújított példányainak alaposan megkérik az árát.
A Nivák dakaros szereplésére sokan emlékeznek, az viszont a feledés homályába merült, hogy a 2105-ös is ott volt Afrikában.
Nincs ennél régebbi autó, melyen ott virítana a Porsche név, ennek megfelelően várhatóan sok-sok millió euró ellenében cserél majd gazdát a 80 éves sportkocsi.