Hiába egy csodás 60 éves Trabant, megkapta a maga kerékbilincsét Kelenföldön
Az oldtimer státusz nem ment fel minden alól.
Az oldtimer státusz nem ment fel minden alól.
Gyorsan körbejárta a világháló hazai fertályát az eladó zöld Trabant, amely iránt a vártnál sokkal nagyobb érdeklődés mutatkozik.
Sokan próbálták már megfejteni ennek a stuttgarti sportkombinak a titkát, de egyelőre maximum csak közelebb kerültünk egy kicsit az igazsághoz.
A fitneszguru a jelek szerint nemcsak a legújabb autókat szereti, hanem a patinás régi kocsikat is megbecsüli.
Mutatunk egy a korát abszolút megelőző kiváló családi autót, amire ülései száma alapján járna a 2,5 milliós kevdezmény. De nem új autó, ezért kiesik a pixisből.
Elon Musk még csak 5 esztendős volt, amikor a Ladánál már elkészült az első villanyautó.
Ez az egyedi kialakítású olasz sportkocsi a világ egyik legnagyobb értékű Abarth-modellje.
Kicsi, alacsony, nagyon könnyű és elképesztően erős - ez a receptje ennek az izgalmas új olasz sportkocsinak.
Mutatjuk az egyedi hatású felvételeket, és az is kiderül, hogy hogyan és mennyi munkával készül el egy-egy ilyen minimális digitális utómunkát tartalmazó fotó.
A végeredmény nem túlságosan esztétikus, de üzemanyaghiány esetén remek szolgálatot tettek ezek az autók.
A svéd márka parányi négykerekűje alaposan megelőzte a korát, de szó szerint csak egy pár készült belőle.
A kiváló állapotnak örvendő cseh járgány kis híján 60 esztendős és még a teteje is lenyitható.
A Saint Tropez-i időjárás jobban passzolt volna a nyitott tetős kocsihoz, mint a budapesti, de így is komoly élmény volt kipróbálni a Méharit.
Láthatóan híre ment a hetvenes évek közepén, hogy nálunk már elektromos autókat használ a posta. Csináltak róla egy riportot a németek is.
A felújítók egészen kiváló munkát végeztek, a régi Bulli hamisítatlan módon repít vissza bennünket a 60-as évek végére.
A szovjet technika a hirdető szerint gyári állapotnak örvend, így aztán alaposan meg is kérik az árát.
A világ egyik legrangosabb oldtimeres rendezvénye a párizsi Rétromobile, amelynek szenzációja egy 1939-ben gyártott olasz sportkupé volt idén.
A dízelmozdony szakértő kezek munkáját követően most szebben csillog, mint új korában.
A lengyel kisautó ezen példányával eddig kevesebb mint 40 ezer kilométert tettek meg.
Ennek az apró orosz járgánynak a Ladáktól megszokottnál kettővel kevesebb hengere van. És csak kettő ilyen autó létezik Magyarországon.