5 ezer kilométert futott budapesti Trabant keresi új gazdáját
A kelet-német kisautó jelen példányát olyan keveset használták, hogy szinte még bejáratósan újnak mondható.
A kelet-német kisautó jelen példányát olyan keveset használták, hogy szinte még bejáratósan újnak mondható.
Ettől persze még igaz a gyártó Forma-1-ben is használt szlogenje „Don’t drink and drive.”
Ez a korosodó bajor járgány nem megkímélt állapotú vagy frissen felújított, hanem olyan, mintha most gördült volna ki a gyárból.
Valódi időutazásra hív ez a gyári állapotú, több évtizedes múlttal rendelkező szovjet négykerekű.
Hiába készült belőle sok-sok millió példány, a patika állapotnak ma már alaposan megkérik az árát.
Ha az akkori Skodákból létezett kétajtós változat, akkor miért ne készülhetett volna a Wartburgokból is?
Az Afa Romeo Nivola koncepció a 33 Stradale-nak állít emléket.
Aki kifizeti ezt az összeget, az egy olyan időgépet kap, mely a 36 évvel ezelőtti NSZK-ba repíti vissza.
Ez a bajor járgány se nem új, se nem youngtimer, se nem oldtimer. Hanem egy igazi everytimer.
Ha valaki egy teljesen felújított apró lengyel autóra vágyik, az ezzel a járgánnyal vélhetően jó üzletet csinálhat.
Az orosz márka hazai importőre ugyan csökkenő darabszámról, de nem lankadó vásárlói érdeklődésről számolt be. A jó öreg Niva még mindig tarol, csak a Vesta előzi meg.
Ez a kétütemű füstokádást és nyitott tetős autózást egymással kombináló NDK négykerekű elsősorban exhibicionista sofőrök számára lehet jó választás.
Az NDK autógyártó messze legnépszerűbb típusa szinte csak úgy ontja magából a füstöt, de egyszerűen nem lehet nem szeretni.
A második generációs Swiftek korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Furcsa érzés lehetett egy pár sílécen állva az orosz négykerekű tetején szelni a levegőt. Íme egy repülő finn, aki Häkkinen, de nem a Forma–1-ből lehet ismerős.
Ennek a német autógyártónak abszolút nincs túlbonyolítva az emblémája, melynek most felfedjük az eredetét.
Egy valódi szovjet időgép tűnt fel a színen az Egyesült Államokban, mely éppen új gazdáját keresi.
A készítők célja egy olyan autó megépítése volt, amivel a lehető leghosszabb ideig nem kell megállni. Még kerékcserére, olajcserére és tankolásra sem.
Ha egyszerűen túl kicsi a Kispolszki és túlságosan unalmas bármelyik Lada, akkor remek választás lehet egy ilyen lengyel járgány.
A több évtizedes kor nem igazán látszik meg ezen az NDK csodán, ami a szerény futásteljesítmény ismeretében már nem is olyan meglepő.