283 millió forint ez az időkapszula VW Bogár
Ez a lényegében vadonatúj állapotú régi Volkswagen több mint öt évtizeddel repít vissza bennünket az időben.
Ez a lényegében vadonatúj állapotú régi Volkswagen több mint öt évtizeddel repít vissza bennünket az időben.
Az egyik egy vérbeli 21. századi high-tech kütyü, a másik pedig egy igazi időgép, mely egyenesen az NDK-ba repít vissza. De a kettő nagyon hasonló összegbe kerül.
Az autóbelsők újragondolásának egyik legkomolyabb cége egy lengyel műhely, amely most egy klasszikust alakított át.
Az orosz gyártó új terepjáró koncepciója a jelek szerint elnyerte a közönség tetszését.
Ezekről a képekről Kelet-Európa, a mi régiónk juthat eszünkbe, pedig a felvételek az USA-ban készültek.
A remek állapot és a több évtizedes életkor nagyon hasonló, de a technika talán nem is lehetne ennél eltérőbb.
A Volkswagennél ki tudja, hogyan, de már az ötvenes évek végén ráéreztek arra, hogy nagyon jön az Édes élet korszaka. Fogták hát az autóipar legnagyobb példányszámban gyártott autóját, a Volkswagen Bogarat, és az olaszokkal csináltattak belőle egy szívdöglesztő autót. Ez lett a Karmann Ghia.
A színész szeptember 6-án hunyt el, és jó néhány autót hagyott hátra.
Az autóipar hosszú évtizedekig csak és kizárólag kereklámpás modelleket ontott magából, de aztán jött a változás.
Ez az autó közelít a hatodik X-hez, ennek ellenére patika állapotnak örvend, és emiatt alaposan meg is kérik az árát.
Rövid tengelytáv, remek terepjáró képesség és mindössze kétfős utaskabin. Ennek az apró 4x4-esnek ezek a legfontosabb jellemzői.
A világoszöld autónak még az eredeti Merkur számlája is meg van, ennek megfelelően alaposan meg is kérik az árát.
Az olasz sportkocsi értékét egyrészt a ritka mivolta, másrészt korábbi híres tulajdonosa növeli az egekbe.
Ebből a modellből mindössze néhány tucat példány készült, többek közt ez is indokolja az elképesztően borsos árat.
A kereken 30 esztendős NDK technikának alaposan megkérik az árát, cserébe viszont nagyon megkímélt portéka lehet a miénk.
Találtunk egy nemrégiben újonnan vásárolt orosz terepjárót, mely immár közel 5 évtizedes múltra tekint vissza. Nem mellesleg pedig nagyon drága.
Ez az úttörőnek ígérkezett német sportkocsi spanyol megrendelésre készült, de végül sohasem került sorozatgyártásba.
Évtizedekkel ezelőtt körülbelül ilyen volt egy átlagos magyar család álomautója, amibe még a csomagok és esetleg a kutya is befért.
Régiónk motoros társadalma vélhetően kitörő örömmel fogadná, ha ilyen formában valamikor újra feltámadna az NDK márka.
Ennek a patika állapotú lengyel kisautónak a láttán vélhetően még a hollywoodi színész is elérzékenyülne.