Erre a táblázatra gondoljon, mielőtt bárkit otthagy a kocsiban a napon
Nem véletlenül életveszélyes gyermeket vagy kutyát magára hagyni.
Nem véletlenül életveszélyes gyermeket vagy kutyát magára hagyni.
Szorulnak ki a városok belső területéről az autók, de mi legyen a lakók autóival? A mélygarázsok és parkolóhelyek építése megoldás lehetne, de erre épp a legkritikusabb részeken nem nagyon van mód. A probléma részei a legális kiskapuk: az új építésű ingatlanoknál 1970 óta lenne kötelező megfelelő garázst, parkolóhelyet is építeni, de ki lehet váltani pénzzel, amivel mindenki jól jár, kivéve a település lakóit.
Viták után sikerült megegyeznie Tarlósnak Orbánnal arról, hogy a fővárosi parkolást központosításának kérdését megvizsgálják.
Vajon érzi-e magát annyira biztonságban egy kerületi polgármester, hogy megnyirbálja a lakosainak járó parkolási kedvezményeket a zsúfoltság csökkentéséért? Egy fővárosi tanulmány ugyanis ezt a lehetőséget vetette fel. A kerületek jelenleg két kézzel szórják az ingyenparkolás lehetőségét, ami olyan, mintha milliós ajándékokat dobálnának a lakóknak.
Ketten is feljelentést tettek, miután kijött a 444.hu filmje a témában, az adóhatóság szerint azonban nincs ott semmi látnivaló.
Itt valaki nagyon félremozizott valamit.
A Fidesz javaslatára vették napirendre, de csak a kormánypárti, illetve a Párbeszéd képviselőinek szavazataival mondták fel a helyi parkolási szerződést az üzemeltető cégekkel a XIV. kerület hétfői képviselő-testületi ülésén.
A zuglói polgármester javaslatot tett arra, hogy ne az önkormányzat által megbízott cég, hanem maga a kerület vegye át a mutyigyanús parkolási ügyet. Ahogy a legutóbbi közgyűlésen is, most is a helyzet megváltoztatása ellen szavazott a Fidesz. Ezúttal az MSZP-vel együtt.