Lemondott egy bosszantó szokásáról a Microsoft, az EU állhat a háttérben
Már nem próbálja lépten-nyomon rábeszélni az Edge böngésző használatára a felhasználókat a Microsoft, de úgy tűnik, nem önszántából lépte meg ezt a vállalat.
Már nem próbálja lépten-nyomon rábeszélni az Edge böngésző használatára a felhasználókat a Microsoft, de úgy tűnik, nem önszántából lépte meg ezt a vállalat.
Elgondolkoztató videón számolt be egy adatbróker vállalat tulajdonosa arról, hogy adatgyűjtési és adatfeldolgozási módszereiknek köszönhetően tulajdonképpen tisztában vannak több milliárd ember vásárlási, sőt egyéb szokásaival is.
A Threadsre sem ússza meg a videós reklámokat, hamarosan már ezekkel is találkozhat majd a posztok pörgetése közben.
Egy amerikai reklámipari szervezet ajánlása nyomán az Apple finomított a reklámanyagain, és már nem hirdeti „elérhetőként” a mesterséges intelligenciáját.
Egy rövid, szűk réteget érintő tesztidőszakot követően megkezdi a hirdetések széleskörű bevezetését a Meta legújabb, Threads nevű közösségi oldalán is.
Egy hiba miatt korábban már megesett, hogy hirdetéseket hallhattak a Spotify Premium előfizetői, de ezt akkor gyorsan javították. Az aggodalom azonban maradt a felhasználókban, hogy mi van, ha ez nem is véletlen volt – a Spotify most egy rövid nyilatkozatban reagált a dologra.
Szokatlan jelenséggel találkozott az elmúlt hetekben a Spotify számos felhasználója, amire nincs is egyszerű megoldás. Már a cég is megszólalt, és elméletileg el is hárította a problémát.
Régóta hallani lehetett már róla, több országban is tesztelték különböző megközelítéssel, és most megérkezett a YouTube Premium előfizetési csomagjának olcsóbb változata – az alacsonyabb havidíjért azonban kevesebb is jár.
Változtat a YouTube, hamarosan már nem lehet majd kulcspillanatokat kettévágni reklámblokkokkal.
Különösebb hírverés nélkül kezdett tesztelni egy új Office-csomagot a Microsoft. Az újdonság ingyenes, de ennek ára van: reklámokat kell elviselni, miközben dokumentumokat szerkeszt. Más megkötések is vannak.
Elkezdik tesztelni a reklámok megjelenítését a Threads felületén is, így nagyjából másfél év után véget érhet a platform reklámmentes létezése.
Irreálisan hosszú reklámblokkok bukkantak fel a YouTube-videók előtt egyeseknél, de van egy lehetséges magyarázat a jelenségre.
Bár még nem tudni, hogyan, de az OpenAI chatbotjába is kerülnek majd hirdetések – a jó hír, hogy valószínűleg nem mindenkinél.
Néhány hónapon belül vége a hirdetésmentes Threadsnek, állítja egy új jelentés.
A mesterséges intelligencia válaszaiba is becsempészi a hirdetéseket a Google, de úgy tűnik, jelen állás szerint csak a témába vágó ajánlások fognak megjelenni.
Úgy tűnik, hallgat a felhasználók panaszaira a YouTube, és egy újonnan bevezetett reklámfelület esetében már olyan gyakorlatot alkalmaz, ami kevésbé zavarhatja a nézőket az élő közvetítések alatt.
Váratlan lépés a Microsofttól: teljesen hirdetésmentessé teszi az egyik legismertebb kommunikációs platformját, ráadásul ingyenesen.
A videó részeivé válhatnak a YouTube-reklámok a jövőben, így a blokkolók nem tudják majd megkülönböztetni, mi a tartalom, és mi a hirdetés. Az újítást már tesztelik.
A felmérés szerint a megkérdezettek 61 százaléka vett már valamilyen terméket influenszer ajánlása alapján, eközben csak a válaszadók 21 százaléka kattintott rá egy hirdetésre a közösségi médiában.
Már tesztelik az Instagramban az eddigi legnagyobb változtatást a reklámok terén: néhány másodpercet muszáj lesz megnézni a reklámvideókból, nem lehet csak úgy átugrani őket.