Hidrogént kell tankolni a legújabb repülő taxiba
Az újdonság nagyteljesítményű villanymotorjai üzemanyagcellából nyerik az energiát.
Az újdonság nagyteljesítményű villanymotorjai üzemanyagcellából nyerik az energiát.
Előzőleg kiderült, hogy a pakisztáni pilóták közel harmada csalással szerezhette a repülési jogosítványait.
De még így is úgy számolnak, hogy augusztusban a forgalom 40-45 százaléka lesz a tavalyinak.
19 repülő útját szakították meg a hiba miatt.
Olyan járatokra adnak el jegyeket a likviditási gondokkal küzdő légitársaságok, amiket a gyanú szerint eleve nem akartak elindítani.
Már a koronavírus miatt elrendelt lezárások első hónapja súlyos hatással volt az európai légi közlekedésre.
Ki a terminálról kilépsz, hagyj fel minden reménnyel! Varga G. Gábor repülési szakújságíró szerint nem 10 ezer méter felett van a gond az idei utazásoknál, hanem tengerszinten.
A British Airways, az Easyjet és a Ryanair a kötelező karantén visszavonását szeretné elérni.
A lépéssel azt kívánja elérni a kormány, hogy újra repülhessenek amerikai járatok Kínába.
A padlóra került légi közlekedés szereplői az utóbbi hetekben sorra rukkoltak elő olyan ötletekkel, amelyek révén meg lehetne tartani a járványügyileg biztonságosnak gondolt távolságot.
Ahol lehet, mindenhol be kell tartani a másfél méteres távolságot az emberek között, kötelezővé válik a szájmaszk és felfüggesztik a vámmentes árusítást – ezek a legfontosabb elemei az EU Repülésbiztonsági Ügynöksége (EASA) által kiadott új repülési szabályzatnak. A légitársaságok jó része már az új elvek szerint működik.
Az új előírások egy része a repülésekre, másik része pedig a szálláshelyekre vonatkozik.
A drón egy helyi cégé, amely éppen teszteket végzett vele, amikor a szerkezet úgy döntött: bontja a kommunikációt és megy, amerre lát.
A vezérigazgató szerint azért még optimizmussal tekintenek a jövőbe, annak ellenére, hogy pontosan nem tudni, mi lesz Európa egyik legnagyobb légitársaságával a járvány után.
A vírusfertőzés-veszély minimalizálása érdekében alaposan átalakítaná a repülőgépek üléssorait az Aviointeriors olasz tervezőcég.
A Budapest és Abu-Dzabi között közlekedő járat a tervek szerint júniusban indul.
Számtalan ötlet létezik, amellyel megakadályozható lehet a koronavírus repülőgépen való terjedése, ám a technikák jó része még a teszteknél sem tart. Pedig ha valahol, itt tényleg nagy szükség lenne a védelemre.
A Wizz Air és a KLM a múlt héten jelentette be, hogy május elejétől újraindít néhány járatot azok közül, amelyeket korábban a koronavírus-járvány miatt ideiglenesen leállított.
Elbocsátásokkal és fizetéscsökkenéssel próbálja átvészelni a következő egy évet a légitársaság.
Ennek ellenére is stabil helyzetben vannak, és még egy a vártnál hosszabb visszaesést is átvészelnének, nyilatkozta Rolf Schnitzler. Az ígért bérfejlesztéseket is végrehajtották, még ha a leépítéseket nem is tudják elkerülni.