Új útvonalakon indít járatot indít a Wizz Air
A Budapest és Abu-Dzabi között közlekedő járat a tervek szerint júniusban indul.
A Budapest és Abu-Dzabi között közlekedő járat a tervek szerint júniusban indul.
Számtalan ötlet létezik, amellyel megakadályozható lehet a koronavírus repülőgépen való terjedése, ám a technikák jó része még a teszteknél sem tart. Pedig ha valahol, itt tényleg nagy szükség lenne a védelemre.
A Wizz Air és a KLM a múlt héten jelentette be, hogy május elejétől újraindít néhány járatot azok közül, amelyeket korábban a koronavírus-járvány miatt ideiglenesen leállított.
Elbocsátásokkal és fizetéscsökkenéssel próbálja átvészelni a következő egy évet a légitársaság.
Ennek ellenére is stabil helyzetben vannak, és még egy a vártnál hosszabb visszaesést is átvészelnének, nyilatkozta Rolf Schnitzler. Az ígért bérfejlesztéseket is végrehajtották, még ha a leépítéseket nem is tudják elkerülni.
Emellett új higiéniai előírások sorát léptették életbe, hogy segítsék a fizikai távolságtartást a beszállás során, és biztosítsák az eddiginél is nagyobb tisztaságot a repülőgépek fedélzetén.
A Ryanair vezérigazgatója szerint egyszerűen nem tud profitot termelni a Ryanair, ha üresen hagyják a középső ülést, ráadásul úgy gondolja, ennek egészségügyileg sincs értelme.
Mivel nem tudni, hogy mikor indulhat el újra az üzemelés, a társaság megkezdte a tárgyalásokat a német, svájci, osztrák és belga kormánnyal egy pénzügyi mentőcsomag részleteiről.
A Budapest Airport nem tudja fenntartani a 16-17 millió fős utasszámhoz mért dolgozói létszámot.
Elbúcsúzhatunk az olcsó repüléstől, ha a járvány első időszaka után szigorúbb távolságtartási szabályokkal kell utazni. De ha nem így lesz, 2020-ban akkor is 100 ezer milliárd forint kárt szenvedhetnek a légitársaságok.
A repülés világában úttörőnek számít az Emirates légitársaság kezdeményezése: koronavírusra tesztelik azokat, akik elhagyják a dubaji légikikötőt. Lehet, hogy valami ilyesmi lehetne a megoldás arra, hogy ne kelljen teljesen leállítani a légi közlekedést, de a koronavírus se terjedjen általa?
A koronavírus-járvány hatására az amerikai vállalat minden gyártási tevékenységét kénytelen felfüggeszteni, európai konkurenciája pedig Észak-Németországban és Alabamában szünetelteti a gyártást.
Ilyen még a gazdasági válságok alatt sem volt: egy hónap alatt a nulla közelébe esett a világ légi forgalma, az elemzők a saját néhány héttel korábbi ultrapesszimista becsléseiket már a legjobb lehetséges forgatókönyvnek látják, több tízezer milliárd forintnyi pénzt bukhat a szektor. Ráadásul ha a járvány véget ér, a gazdasági helyzet akkor sem lesz egyből jobb, így gyors talpraállásban sem érdemes reménykedni.
A munkanélkülivé váló brit dolgozóknak a kormány fizeti ki bérük akár 80 százalékát. Várhatóan így lesz ez a légitársaság embereinek esetében is.
Páratlan nimbuszt rombolt le Charles Lindbergh azzal, hogy nyíltan csodálta a Harmadik Birodalmat, és a zsidók érdekének minősítette az USA beléptetését a második világháborúba. Az HBO tévésorozatot készített Philip Roth regényéből, amely Lindbergh elnökké választásával nácibarát Egyesült Államokat képzelt el.
A brit légitársaság a járatok felfüggesztését a koronavírus miatt bevezetett "példátlan utazási korlátozásokkal" indokolja.
Szinte teljesen leállítja kereskedelmi járatait a Ryanair: Európa legnagyobb légitársasága felajánlotta flottáját a kormányoknak.
Május elsejéig szól a döntés.
Szlovákia kisegítené a magyar repülni vágyókat is.
Az intézkedés azokat érinti, akik Tiranába vagy Kutaiszibe utaztak volna a következő hetekben.