Gyártási hibák kényszerítettek a földre nyolc Boeing gépet
Két gyártási hibát is találtak az utasszállítókban, amik együtt már súlyos problémát jelentenek.
Két gyártási hibát is találtak az utasszállítókban, amik együtt már súlyos problémát jelentenek.
Repülőgépipari befektetésekre és légikikötők fejlesztésére ösztönöz a kormány. A tervekben volna is ráció, ha nem bukkannának fel mindenütt jól ismert személyek.
A járvány akkora károkat okoz a légitársaságoknak, hogy nem akarnak új repülőket venni, erre hivatkozva jelenthet be hamarosan halasztást a Boeing.
Az ausztrál Qantas légitársaság nyugdíjazza utolsó Boeing 747 típusú repülőjét.
Madárral ütközött a repülő.
Újra beutazási korlátozásokat jelentett be tíz napja a kormány, a szabály életbe lépése azonban durván 48 mozgásteret hagyott – leleményeseknek és már úton lévőknek. Megjárható-e az Egyesült Királyság egy nap alatt oda-vissza? És ha igen, milyen érzéssel?
A repülőgép út közben kapott bombafenyegetést.
Emellett még 5 államközi kereset és körülbelül 7000 egyedi kérelem van az EJEB előtt a Krím félszigeten és Kelet-Ukrajnában történtek miatt.
Van-e slusszkulcsa egy utasszállító gépnek? Le tud szállni magától egy repülő? Mit kell tudnia egy légiutas-kísérőnek? Többek közt ezekre a kérdésekre kaptunk válaszokat a Wizz Airtől a ferihegyi futópályán.
Utasból egyelőre legfeljebb csak márciushoz, áprilishoz képest van sok, ettől függetlenül a fejlesztések szakadatlanul folynak a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Így például hamarosan már semmit sem kell majd kiszedni a kézipoggyászból a biztonsági ellenőrzéskor.
Az újdonság nagyteljesítményű villanymotorjai üzemanyagcellából nyerik az energiát.
A Boeing dolgaira rálátó informátorok szerint a repülőgépgyártó vállalat már csak a meglévő rendeléseket teljesíti a 747-es típusra, melynek 2022-ben végleg leállíthatják a gyártását.
Akár öt évbe is telhet, amíg a légiközlekedés visszaér a válság előtti szintre, ezért nagy leépítésbe kezd a repülőgépgyártó.
19 repülő útját szakították meg a hiba miatt.
A francia légitársaság megvált mind a 10 óriásgéptől.
Katonai repülőgépeket gyártó cseh cég került magyar tulajdonba. Az Aero Vodochody készíti azokat a kiképzőgépeket, amelyekre a térség legtöbb országának szüksége van.
Ki a terminálról kilépsz, hagyj fel minden reménnyel! Varga G. Gábor repülési szakújságíró szerint nem 10 ezer méter felett van a gond az idei utazásoknál, hanem tengerszinten.
A Magyar Honvédség légiszállító képességének gerincét képezték, és összesen 31 millió kilométert repültek azok az AN-26-os gépek, amelyektől most elköszöntek.
Két drónt vezettek a szatymazi repülőtéren egy Antonov An-2-es típusú repülőgépnek. Az egyiket akkor, amikor a gép már a levegőben volt.