Élvezetes kis méregzsák: íme a 204 lóerős Hyundai i20 N
Megérkezett a VW Polo GTI és a Ford Fiesta ST új dél-koreai kihívója.
Megérkezett a VW Polo GTI és a Ford Fiesta ST új dél-koreai kihívója.
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
A 730 lóerős biturbó V8-assal szerelt csúcsmodellnek alaposan megkérik az árát.
A McLaren Elvának nemcsak szélvédője, hanem teteje sincs, V8-as biturbó motorja pedig nem szenved erőhiányban.
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
A bukósisakban vezethető roadster kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál álló helyzetből 100-as tempóra.
Az átalakítás során nemcsak a forma változott, hanem a hibrid hajtáslánc is erősebb lett.
Megérkezett a 306 lóerős M135i izgalmasnak ígérkező kisebb testvérmodellje.
A Mercedes-AMG legkisebbnek szánt újdonsága nagyon könnyű és kis méretűre összecsukható.
A legendás F40 tulajdonképpen tucatmodell ehhez a sokkal kisebb mennyiségben gyártott 288 GTO-hoz képest.
Az immár Magyarországon is rendelhető újdonság 0-100-as gyorsulása 1 másodpercet romlott.
A Golf GTI dél-koreai riválisának motorjában találtak még néhány lóerőt és újdonság a nyolcfokozatú automata váltó.
Erős szívó V8-as motor, zabolázatlan hátsókerék-hajtás, remek kézi váltó. Minden adott a hamisítatlan amerikai izomautózáshoz, ráadásul a kapott élményhez mérten akár még olcsónak is nevezhető az új Mustang.
A brit gyártó nem tartotta magát a korábbi ígéretéhez, de emiatt most senki sem lehet szomorú.
A Gordon Murray T.50s olyan hatalmas leszorítóerőt produkál, hogy az még egy alagút plafonjához is oda tudná szippantani.
Az egyedi karosszéria hátsó traktusa a II. világháború előtti korszakba repít vissza bennünket.
Kiviteltől függően 480-510 lóerősek lesznek az újdonságok.
Már csak két napot kell várnunk a bajor gyártó 500 lóerősnek ígérkező sportmodelljére.
A jelek szerint évente átlagosan kevesebb mint 100 kilométert használták ezt az olasz sportkupét.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen elért sikereknek emléket állító McLaren Senna GTR LM-ből mindössze 5 példány készült.