A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Az izgalmas M240i 6 hengeres turbómotorja immár több, mint 500 lóerős teljesítményt ad le.
A BMW aktuális kínálatának egyik legizgalmasabb modellje az általunk is rendesen meghajtott M240i xDrive, melyből most egy olyan új tuningverzió érkezett, mely még a sokkal komolyabb M2-nél is komolyabb produkciót ad elő.
Az összkerékhajtású M240i 3 literes 6 hengeres turbós benzinmotorját 374-ről 503 lóerőre húzták fel, miközben a csúcsnyomaték 500-ról 633 Nm-re növekedett.
Az ültetett futóműves, hangos sportkipufogós Manhart MH2 500 II menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.
Viszonyításképp, a Magyarországon 21,3 millió forintos alapárú M240i xDrive 4,3 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet, és maximum 250 km/h-val képes száguldani.
A 480 lóerős és 600 Nm-es, hátsókerék-hajtású faceliftes M2 30 millió forint ellenében 4-4,2 másodperces 0–100-as gyorsulást és akár 285 km/h végsebességet biztosít.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.