Az M2-nél is erősebb lett a BMW M240i

Az izgalmas M240i 6 hengeres turbómotorja immár több, mint 500 lóerős teljesítményt ad le.

  • HVG HVG
Az M2-nél is erősebb lett a BMW M240i

A BMW aktuális kínálatának egyik legizgalmasabb modellje az általunk is rendesen meghajtott M240i xDrive, melyből most egy olyan új tuningverzió érkezett, mely még a sokkal komolyabb M2-nél is komolyabb produkciót ad elő.

Manhart MH2 500 II
Manhart

Az összkerékhajtású M240i 3 literes 6 hengeres turbós benzinmotorját 374-ről 503 lóerőre húzták fel, miközben a csúcsnyomaték 500-ról 633 Nm-re növekedett.

Az ültetett futóműves, hangos sportkipufogós Manhart MH2 500 II menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.

Manhart MH2 500 II
Manhart
Manhart MH2 500 II
Manhart

Viszonyításképp, a Magyarországon 21,3 millió forintos alapárú M240i xDrive 4,3 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet, és maximum 250 km/h-val képes száguldani.

A 480 lóerős és 600 Nm-es, hátsókerék-hajtású faceliftes M2 30 millió forint ellenében 4-4,2 másodperces 0–100-as gyorsulást és akár 285 km/h végsebességet biztosít.

Manhart MH2 500 II
Manhart
Manhart MH2 500 II
Manhart
Manhart MH2 500 II
Manhart
Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.