Az M2-nél is erősebb lett a BMW M240i

Az izgalmas M240i 6 hengeres turbómotorja immár több, mint 500 lóerős teljesítményt ad le.

  • HVG HVG
Az M2-nél is erősebb lett a BMW M240i

A BMW aktuális kínálatának egyik legizgalmasabb modellje az általunk is rendesen meghajtott M240i xDrive, melyből most egy olyan új tuningverzió érkezett, mely még a sokkal komolyabb M2-nél is komolyabb produkciót ad elő.

Manhart MH2 500 II
Manhart

Az összkerékhajtású M240i 3 literes 6 hengeres turbós benzinmotorját 374-ről 503 lóerőre húzták fel, miközben a csúcsnyomaték 500-ról 633 Nm-re növekedett.

Az ültetett futóműves, hangos sportkipufogós Manhart MH2 500 II menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.

Manhart MH2 500 II
Manhart
Manhart MH2 500 II
Manhart

Viszonyításképp, a Magyarországon 21,3 millió forintos alapárú M240i xDrive 4,3 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet, és maximum 250 km/h-val képes száguldani.

A 480 lóerős és 600 Nm-es, hátsókerék-hajtású faceliftes M2 30 millió forint ellenében 4-4,2 másodperces 0–100-as gyorsulást és akár 285 km/h végsebességet biztosít.

Manhart MH2 500 II
Manhart
Manhart MH2 500 II
Manhart
Manhart MH2 500 II
Manhart
Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

Jó sokat költött a MÁV felújításra, csak nem ott, ahol szükség volt rá: kellett a pénz a Budapest–Belgrádra

A magyar vasút olyan, mint a magyar oktatás vagy az egészségügy: rendkívül elhivatott emberek hatalmas munkája kell ahhoz, hogy ellensúlyozzák, mennyire kevés pénzt ad az állam. Ami pénz a vasútra megy, az arra jó, hogy a menetrend ne nagyon romoljon, a legrosszabb kocsikat lecseréljék, na és hogy a Budapest–Belgrád vasút épüljön.