Szuperritka 6 kerekű Brabus Mercedes került eladósorba
A Brabus által feltuningolt egyedi G-osztályból alig több mint egy tucat példány készült.
A Brabus által feltuningolt egyedi G-osztályból alig több mint egy tucat példány készült.
A bőven 600 lóerő feletti divatterepjáró a magasabb sebességtartományokban is kiválóan gyorsul.
A német gyártó új limitált kivitelt mutatott be három népszerű szabadidő-autójából.
Erősebb motort, ültetett futóművet és egyedi felniket kapott a kompakt szabadidőautó.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy a hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti nyomaték társul.
Az újgenerációs Defender masszív ültetést és hatalmas könnyűfém felniket kapott.
A bajor gyártó várhatóan jövőre leplezi majd le legfrissebb felsőkategóriás szabadidő-autóját.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják az 585 lóerős alapmodellt.
Az Alpina kezelésbe vette a bajor gyártó szabadidőautóit.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt két népszerű szabadidő-autójának megújítására, melynek keretein belül az 510 lovas M-es csúcsmodellek még gyorsabbá váltak.
Hatalmasat üt, arisztokratikus húrokat penget és bárhova elviszi a komplett családot, akár kutyástól is. Alaposan meghajtottuk az Aston Martin első szabadidőautóját, a bivalyerős AMG-szívű DBX-et.
A stílusában leginkább a BMW X4-hez hasonló francia újdonság kétféle hajtáslánccal rendelhető.
Az új német SUV úgy gyorsul 0-ról 100-ra, hogy azt a legkeményebb sportkocsik is megirigyelhetik.
A tisztán elektromos hajtásláncú szabadidőautónak már javában zajlanak a közúti tesztjei.
A DBX típusjelzésű SUV-nak köszönhetően nincs panasz a kékvérű brit márka eladásaira.
A dízelt váltó Levante Hybrid kevesebbet fogyaszt a normál benzines változatnál és könnyebb is annál, de odaveszett a 6 hengeres orgánuma. Viszont még van valami hangja, ellentétben a hamarosan érkező első teljesen elektromos Maseratitól.
Itt a megoldás azoknak, akiknek egyszerűen kevés az eddigi 612 lóerős teljesítmény.
Az összkerékhajtású hibrid Purosangue-ot előreláthatólag jövőre mutatják majd be.
Az iX legerősebb sportváltozata azok számára lehet jó választás, akik keveslik az alapmodell 500 lóerős teljesítményét.
A típus teljesítménye 72 lóerővel nőtt, viszont nyomatékból be kell érnünk 130 Nm-rel kevesebbel.