A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A francia gyártó mostantól újabb változatban is kínálja a típus plugin hibrid hajtásláncát.
A Renault a közelmúltban dobta piacra a Megane első plugin hibrid változatát, mely eddig csak és kizárólag kombi változatban volt elérhető, most viszont megérkezett az 5-ajtós kivitel zöld rendszámos verziója.
A Megane E-Tech 160-ban egy 94 lóerős 1,6 literes szívó benzinmotor található, mely egy 67 lóerős és egy 34 lóerős villanymotor társaságát élvezi.
A 160 lóerős teljesítményű, illetve 205 Nm nyomatékú újdonság 9,4 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig 175 km/h.
A 9,8 kWh kapacitású akkumulátorral szerelt újdonság a WLTP-szabvány szerint 1,2 liter üzemanyagot fogyaszt 100 kilométeren, a CO2-kibocsátása pedig kilométerenként 27-29 gramm.
Az 5-ajtós Megane E-Tech 160 hazai ára egyelőre ismeretlen, a nemrégiben általunk is kipróbált kombi indulóára 11,1 millió forint. Németországban az 5-ajtós PHEV modell alapára 33 980 euró (12,3 millió forint).
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.
Van orbános, mészárosos, tiborczos változat is.