810 lóerős villanyautóval rukkolt elő a Hyundai
A lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású autó kevesebb mint 10 másodperc alatt gyorsul 0-ról 200 km/h-ra.
A lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású autó kevesebb mint 10 másodperc alatt gyorsul 0-ról 200 km/h-ra.
Az immár Magyarországon is rendelhető újdonság 0-100-as gyorsulása 1 másodpercet romlott.
A négykarikás márka középkategóriás modellje nemcsak erősebb, hanem szélesebb is lett.
A Golf GTI dél-koreai riválisának motorjában találtak még néhány lóerőt és újdonság a nyolcfokozatú automata váltó.
Az újdonság azoknak készül, akik egy szupergyors elsőkerék-hajtású kompaktra vágynak.
Ezzel a négykerék-hajtású pickuppal lényegében bárhol és bármikor össze lehet hozni egy grillpartit.
A brit gyártó nem tartotta magát a korábbi ígéretéhez, de emiatt most senki sem lehet szomorú.
A Ford Performance első európai SUV-modellje 6,7 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható szabadidő-autóban találtak még 34 szunnyadó lóerőt.
A 620 lóerős újdonságból alig néhány tucat példány készül.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a kifutó modell frontrésze kevésbé megosztó.
Az 510 lóerős csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
A Gordon Murray T.50s olyan hatalmas leszorítóerőt produkál, hogy az még egy alagút plafonjához is oda tudná szippantani.
Kiviteltől függően 480-510 lóerősek lesznek az újdonságok.
Az újdonság 412 lóerővel erősebb az alap Cayenne Turbónál.
Már csak két napot kell várnunk a bajor gyártó 500 lóerősnek ígérkező sportmodelljére.
Ilyen az, amikor egy minden földi jóval ellátott luxusautóból lecsupaszított változat készül.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen elért sikereknek emléket állító McLaren Senna GTR LM-ből mindössze 5 példány készült.
Felfrissítik a dél-koreai gyártó 275 lóerős sportmodelljét.
Az újdonság azoknak készült, akik az M135i csúcsmodellnél valamivel visszafogottabb kivitelre vágynak.