Az ígértnél is jobban gyorsul 0-ról 200-ra az új McLaren
A brit gyártó nem tartotta magát a korábbi ígéretéhez, de emiatt most senki sem lehet szomorú.
A brit gyártó nem tartotta magát a korábbi ígéretéhez, de emiatt most senki sem lehet szomorú.
A Ford Performance első európai SUV-modellje 6,7 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A 620 lóerős újdonságból alig néhány tucat példány készül.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a kifutó modell frontrésze kevésbé megosztó.
Az 510 lóerős csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
A Gordon Murray T.50s olyan hatalmas leszorítóerőt produkál, hogy az még egy alagút plafonjához is oda tudná szippantani.
Kiviteltől függően 480-510 lóerősek lesznek az újdonságok.
Az újdonság 412 lóerővel erősebb az alap Cayenne Turbónál.
Már csak két napot kell várnunk a bajor gyártó 500 lóerősnek ígérkező sportmodelljére.
Ilyen az, amikor egy minden földi jóval ellátott luxusautóból lecsupaszított változat készül.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen elért sikereknek emléket állító McLaren Senna GTR LM-ből mindössze 5 példány készült.
Az újdonság azoknak készült, akik az M135i csúcsmodellnél valamivel visszafogottabb kivitelre vágynak.
Ez az első olyan Ferrari, melynek hivatalos leleplezésére kizárólag online került sor.
Az izgalmasnak ígérkező sportmodellek végső tesztelése a németországi Nürburgringen zajlik.
Egy közel ötméteres medence simán elfér rajta.
Hamarosan érkezik az aktuális 911-es széria legsportosabb új változata, a magas fordulatszámú szívómotorral szerelt GT3 RS.
Itt a megoldás azok számára, akik a Cullinant eddig esetleg túl gyengének találták.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható szabadidő-autóban találtak még 34 szunnyadó lóerőt.
Felfrissítik a dél-koreai gyártó 275 lóerős sportmodelljét.
Várják a rendeléseket az alapból 650 lóerős autó átdolgozott változatára.