Mindennek a teteje: beárazták a 320 lóerős Golf R-t
Az újdonság 2,8 millió forinttal drágább az eddigi csúcsmodell GTI Clubsportnál.
Az újdonság 2,8 millió forinttal drágább az eddigi csúcsmodell GTI Clubsportnál.
Ez több mint kétszer annyi, mint a legolcsóbb alapmodell az elektromos Smart Fortwo kabrióból.
Pletykák szerint hamarosan minden korábbinál nagyobb benzinmotor kerülhet az amerikai izomautó aktuális kivitelébe.
A Rolls-Royce Cullinan egyébként is a világ legdrágább „szabadidő-autója”, de van akinek ez csak az alap.
A Hamann alaposan felmorcosította a BMW nemrég generációváltáson átesett kupé divatterepjáróját.
A bőven 300 lóerő feletti motorral szerelt új wolfsburgi modellnek mind a négy kereke hajtott.
Megérkezett a 310 lóerős spanyol crossover első példánya Magyarországra, amit gyorsan össze is vetettünk a megújult Cupra Atecával.
Nem lesz gyakori látvány az utakon, mindössze két tucatnyit gyártanak belőle.
A GPS-es mérés szerint a hatalmas divatterepjáró kevesebb mint 3,5 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100-as tempóra.
A biturbó benzinmotorból sikerült előcsalogatni 275 eddig rejtőző lóerőt.
Immár Magyarországon is rendelhető az új Octavia sportos csúcsmodellje.
A Techart kezelésbe vette a nemrégiben debütált új 911 Turbo S-t.
Az újdonság alig 2,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A Brabus Rocket 900 típusjelzésű újdonság 1 250 Nm-es nyomatékát elektronikusan kell korlátozni, hogy ne tegyen kárt a hajtásláncban.
Érkezőben a nemrégiben debütált S-osztály első igazán sportos és egyben plugin hibrid változata.
Megérkezett a VW Polo GTI és a Ford Fiesta ST új dél-koreai kihívója.
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
A 730 lóerős biturbó V8-assal szerelt csúcsmodellnek alaposan megkérik az árát.
Az öreg kontinensen 27 lóerővel kevesebbel kell beérniük az ikonikus izomautó vásárlóinak.
940 lóerővel már máshogy kell bánni, egy sima szoftver nem elég, hogy életben maradjon a motor.