Megérkezett Európába a 261 lóerős apró Toyota GR Yaris
Az év legizgalmasabb kisautója nem olcsó, viszont komoly vezetési élményt biztosít.
Az év legizgalmasabb kisautója nem olcsó, viszont komoly vezetési élményt biztosít.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
Az M8 Gran Coupé 4,4 literes biturbó V8-as motorja minden korábbinál erősebb lett.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg túl visszafogottnak találnánk a G-Klasse megjelenését.
Az egyetlen példányban készült járgány motorja egyenesen a Ferrari 308 GTB-ből érkezett.
A Corvette motoros Zagato Iso Rivolta GTZ bőven 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Az újdonság 2,8 millió forinttal drágább az eddigi csúcsmodell GTI Clubsportnál.
Ez több mint kétszer annyi, mint a legolcsóbb alapmodell az elektromos Smart Fortwo kabrióból.
Pletykák szerint hamarosan minden korábbinál nagyobb benzinmotor kerülhet az amerikai izomautó aktuális kivitelébe.
A Rolls-Royce Cullinan egyébként is a világ legdrágább „szabadidő-autója”, de van akinek ez csak az alap.
A Hamann alaposan felmorcosította a BMW nemrég generációváltáson átesett kupé divatterepjáróját.
A bőven 300 lóerő feletti motorral szerelt új wolfsburgi modellnek mind a négy kereke hajtott.
Megérkezett a 310 lóerős spanyol crossover első példánya Magyarországra, amit gyorsan össze is vetettünk a megújult Cupra Atecával.
Nem lesz gyakori látvány az utakon, mindössze két tucatnyit gyártanak belőle.
A GPS-es mérés szerint a hatalmas divatterepjáró kevesebb mint 3,5 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100-as tempóra.
A biturbó benzinmotorból sikerült előcsalogatni 275 eddig rejtőző lóerőt.
Immár Magyarországon is rendelhető az új Octavia sportos csúcsmodellje.
A Techart kezelésbe vette a nemrégiben debütált új 911 Turbo S-t.
Az újdonság alig 2,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A Brabus Rocket 900 típusjelzésű újdonság 1 250 Nm-es nyomatékát elektronikusan kell korlátozni, hogy ne tegyen kárt a hajtásláncban.