Toyota Celica GT-Four WRC: kipróbáltuk a japán legendát
Egy darabka ralitörténelem ez a hófehér közúti versenyautó, mely egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Egy darabka ralitörténelem ez a hófehér közúti versenyautó, mely egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A Tesla hajtásláncú kívül régimódi, belül szupermodern járgány alig több mint 2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
A 4-es kupé BMW legsportosabb változata 4 másodpercnél kevesebb idő alatt lő majd ki 0-ról 100-ra.
Itt a megoldás azoknak, akik esetleg túl gyengének találják az alaptípus V8-as biturbó motorját.
A legtöbb vevőnek kevés a szerény, ötféle színből álló paletta.
A csillagos stuttgarti márka divatterepjárójának V8-as biturbó motorját alaposan túlhúzták.
Nincs hatalmas hátsó szárny és elmaszkolt fényszóró, a Novitec ízléses módon nyúlt hozzá az olasz szupersportkocsihoz.
Itt a megoldás azoknak, akik egy kicsit britté alakíttatnák az apró japán terepjárót.
Egykoron bányába jártak vele, ma viszont inkább szórakozóhelyek környékén mutat jól ez a régi szovjet teherautó.
Itt a megoldás azoknak, akiknek túl gyengék az alapmodellek, és túl erősek az AMG-kivitelek.
A VW nemrégiben debütált kompakt modellje új csomagot kapott.
A szögletes terepjáró tuningolt változata jobban gyorsul, és nagyobb a végsebessége is.
A hatalmas erő ezúttal kizárólag az első kerekekre érkezik meg.
A szerényebb teljesítményű motorért bőven kárpótolhat az alacsonyabb tömeg és a kedvezőbb ár.
Ennyi pénzből már nagyon komoly szupersportautót, Porschét, McLarent vagy Lamborghinit is lehetne vásárolni.
Ha már katonai felmenőkkel rendelkezik a Mercedes G-osztály, akkor néha jó visszatekinteni rá.
A nehezen bekategorizálható járgányban nem kevesebb mint hét villanymotor kapott helyet.
Az újdonság alig több mint 4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
A Hennessey Venom F5-öt már régóta ígérgetik, de ősszel végre tényleg elkészül.
A limitált szériás különleges járgányban bejáratósan új állapotában keletkezett jelentős anyagi kár.