Hivatalos: itt a felfrissített BMW M5
A vesék nagyobbak, a technika pedig frissebb lett, de a biturbó V8-as nem lett erősebb.
A vesék nagyobbak, a technika pedig frissebb lett, de a biturbó V8-as nem lett erősebb.
Ha egy ilyen divatterepjáró feltűnik a tükörben, vélhetően szinte mindenki azonnal lehúzódik előle.
Nagyon megy, korrekt a fogyasztása és méretes a csomagtartója ennek az új bajor családi autónak.
A hatalmas luxuslimuzin ABT által kezelésbe vett változata sportkocsikat megszégyenítően gyorsul.
Megérkezett a német gyártó nagyobb divatterepjárójának új sportos kivitele.
A ráncfelvarrt 5-ös sorozat non-plus-ultra kivitelének leleplezésére már nem kell sokat várnunk.
A Defender sarkos formája a múlté, és úgy tűnik, még a tuningműhelyek is csak keresgélik, mit lehet kezdeni az újdonsággal.
Ekkora teljesítményhez a csúcsnyomatékot is jelentősen megemelték.
Ebből a bőven 300 lóerő feletti szedánból egykoron kevesebb, mint 100 darab készült.
Összeeresztettük egymással a 80-as évek egyik faragatlan sportkompaktját egy a modern idők jegyében fogant és szemre szupersportos "riválisával". Időkapszula-élménygenerátor kontra politikailag korrekt menő járgány.
Nyolcszáz lóerő és 300 km/h alatt ma már nem is lehet labdába rúgni.
Ebben az új német terepjáróban minden körülmények mellett igen jók a túlélési esélyeink.
Plusz 180 lóerőt "talált még" a tuningchip az autó motorjában a gyári értékhez képest.
Sierrából egykoron sokat lehetett látni az utakon, de ez a sportos változat már a 80-as években is igazi ritkaságnak számított.
A természethez közeli kabriózás élményébe ezúttal nem zavar bele a belsőégésű motor hangja, helyette csak a szelet és a kerekek surrogását lehet hallani.
Valakinek túl agresszív volt a full fekete fényezés.
A csökkentett hasmagasságú olasz sportkocsi erősebb és gyorsabb lett.
A közel egy éve leleplezett amerikai sportkocsira még további egy évet várnunk kell.
Természetesen a 4-es sorozat legsportosabb modelljéről sem hiányozhat a hatalmas hűtőrács.
Kifejezetten szemrevaló optikai tuningot kapott.