Ennél a tuningolt Mercedes-AMG E53 Coupénál összejött az elegancia is
Kifejezetten szemrevaló optikai tuningot kapott.
Kifejezetten szemrevaló optikai tuningot kapott.
Nyolcszáz lóerő és 300 km/h alatt ma már nem is lehet labdába rúgni.
Ebben az új német terepjáróban minden körülmények mellett igen jók a túlélési esélyeink.
Plusz 180 lóerőt "talált még" a tuningchip az autó motorjában a gyári értékhez képest.
Sierrából egykoron sokat lehetett látni az utakon, de ez a sportos változat már a 80-as években is igazi ritkaságnak számított.
A természethez közeli kabriózás élményébe ezúttal nem zavar bele a belsőégésű motor hangja, helyette csak a szelet és a kerekek surrogását lehet hallani.
A Volkswagen Kübelwagen igazán stílusos alap egy átalakításhoz.
Az újdonság árából akár öt Nissan GT-R Nismo sportkocsit is lehetne vásárolni.
Az 5 hengeres turbómotor minden korábbinál nagyobb teljesítményt és nyomatékot ad le a Q3-as crossoverben.
A remek tömeg/teljesítmény arányú új roadster komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Itt a megoldás azoknak, akik a Rolls-Royce riválisnak szánt Aurus Senat hasmagasságát túl szerénynek találják.
Politikailag abszolút nem korrekt ez a bőven több mint 5 méter hosszú izmos divatterepjáró.
A 81 centiméteres rugóúttal rendelkező újdonságnak semmilyen terep sem jelenthet akadályt.
A BMW M8 alaposan felhergelt új változata álló helyzetből 100-ra alig 2,9 másodperc alatt lő ki.
A hatalmas V8-as benzinmotorra szerelt kompresszor megteszi a hatását.
A legfrissebb Audi izomkombit 1010 lóerőre tuningolták.
A szovjet tervezők egykoron vélhetően nem gondolták, hogy 2020-ban milyen futóművet tesznek majd autójuk alá.
Ez az olasz divatterepjáró olyan menetteljesítményekkel bír, amelyeket még egy szupersportkocsi is megirigyelhet.
Ez a kellemesen alacsony fogyasztású 3-as BMW abszolút nem vall szégyent még a német autópályákon sem.
A szupersportos kompakt élményautóért több pénzt kérnek el, mint az eggyel nagyobb M4-esért.