Még több erő: 350 lóerős lett a Cupra Ateca
A Seat nemrégiben alapított új márkája egy igen sportos divatterepjáróval rúgta be az ajtót, amely az ABT-nek köszönhetően most még komolyabb produkciót ad elő.
A Seat nemrégiben alapított új márkája egy igen sportos divatterepjáróval rúgta be az ajtót, amely az ABT-nek köszönhetően most még komolyabb produkciót ad elő.
A japán gyártó új kompakt modellje a dízelek kedvező fogyasztását és nagy nyomatékát a benzinmotorok finom járásával kombinálja. A turbó nélküli lágyhibrid meghajtás benzinnel üzemel.
Az új 911-es kicsit szélesebb, 30 lóerővel erősebb és sokkal okosabb lett, mint az elődje.
Kompakt, könnyű és igen komoly teljesítményű ez a bajor sportautó, mely kizárólag hátul hajt.
Az ikonikus német sportkocsi alap vonalvezetése változatlan maradt, de a részletek sokat finomodtak.
Nem divatterepjáró, hanem egy régivágású kombi, és turbó sincs a motorján, vagyis e tekintetben nem egy túl trendi autó a 6-os Mazda. Ettől persze még bőven lehet remek választás, máris jövünk a részletekkel.
A kompakt prémium divatterepjáró legerősebb változatának közúti tesztelése a jelek szerint már javában folyik.
A gyártó megemelte népszerű kompakt kombiját, és néhány fényezetlen elemmel tette kicsit vagányabbá.
Az A-osztály legerősebb modellje jelenleg még "csak" 306 lóerős, de hamarosan érkezik a sokkal erősebb nagytestvére.
A bajor gyártó kompakt szedánja hazánkban minden további nélkül megkaphatja a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.
Mutatunk egy sportkocsit, mely látványos módon és sikeresen mossa el a több évtizedes típus és 2018 közötti határt.
Jelek szerint a Nürburgringen már javában zajlik a bőven 400 lóerő feletti teljesítményű sportos divatterepjáró tesztelése.
Literteljesítmény fronton az eminens tanulók ma már a 270 lóerő/literes értéket is megközelítik.
Ezen a rendezvényen keresve sem találtunk hibrid, vagy esetleg tisztán elektromos meghajtású járgányokat. V8-as, kompresszoros és nitrós csodákból viszont nem volt hiány.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos hiperautót a tehetős vásárlójelöltek már meg is tekinthették.
A Terrafugia végsebessége nem túl nagy, de ha beáll a dugó, akkor minden normál autónál gyorsabb lehet.
A döntés következtében a japán gyártók közül hamarosan már csak a Mazda árul majd Európában öngyulladós motorú típusokat.
Egy új Panamera azoknak, akik a típus alapmodelljét gyengének, a csúcsmodellt pedig már túl erősnek találják.
Mondjuk, kell hozzá egy 1300 lóerős motor is.
A gázolajos autók népszerűsége mostanság nincs éppen a csúcson, azonban ez az új bajor szedán fittyet hány az iparági trendekre.